Show je wishlist voor de herfst/winter

Er was al een wishlist topic maar die is niet echt actief en ik wilde specifiek een topic voor het najaar :smiley: Als de mods het dubbelop vinden, moeten ze m maar verwijderen haha.

Ik ga ff een lijstje maken! Maar ben op zoek naar inspiratie.

2 likes

Jaa heel fijn dit! Ik moet ook echt bezig met mijn wintergarderobe.

Sowieso op zoek naar:
-Een mooie, maar warme winterjas
-Broeken maar geen spijkerbroeken

1 like

Ja leuk!

Ik wil nog graag

• Een bruin/camel kleurige lange jas
  • Laarsjes / Chelsea boot achtig
  • Een geruite blazer
  • Jurkjes met lange mouw
  • Broeken
1 like

Ik ga later ff foto’s zoeken haha:

• Zwart jurkje (trui-achtig, moet iig warm zijn)
  • Oudroze/mauvekleurige trui
  • Een wollen sjaal, heb er één van Sissy Boy en die is heeeel mooi (ziet er precies hetzelfde uit als die van Acné, maar die vind ik wel heel duur…)
  • Zwarte veterlaarsjes met goed profiel (moeten vooral warm zijn!!)

Ik heb al veel gevonden wat ik zocht maar ik zoek nog een paar dingen.

• Western boots
  • Slangen of luipaard print coltrui
  • Zwarte jeans
  • Jurkje
1 like

Ik ga deze herfst/winter op twee verre vakanties, en heb net een nieuwe auto, dus ik wil het qua kleding simpel houden.

Wat ik nodig heb:

• Zwarte skinny jeans met hoge taille (sport te weinig de laatste tijd dus dit is de meest veilige optie)
  • Basic witte en zwarte tops
  • Chelsea boots
  • Trenchcoat voor de herfst: heb de perfecte nog niet gevonden. Liefst een lichte beige kleur en niet al te lang

Wat ik graag wil maar niet nodig heb:

• Wollen jas (A la de jassen van Isabel Marant)
  • Acne studios sjaal (Lichte kleur, heb al een zwarte)
  • Zwarte leren tote
  • Luipaardprint jas van Stradivarius (in de categorie écht niet nodig maar wel leuk)
  • Loafers met dierenprint
  • Een zwarte celine trio maar die past sowieso niet in mijn budget de komende tijd

Daarnaast heb ik voor mijn vakanties nog wat zomerse kleding nodig en comfy kleding voor thuis

Paar foto’s

2 likes

IK WIL EEN TEDDYJAS!

een nieuwe winterjas, die ik nu heb is tot op de draad versleten maar een mooie jas in grote maat is echt onvindbaar naar mijn gevoel

-Nieuwe jas. Een mooie dikke lange of een korte teddy in bruin of zwart.
-Nieuwe tas. Bruin, zwart of bordeaux. Op m’n wishlisht staat ver bovenaan de Louis Vuitton neverfull gm damier ebene canvas of

Deze city steamer

Maar weet niet of me dat gaat lukken helaas.
-nieuwe warme laarzen. Tips zijn welkom!
-trui-jurkjes

2 likes
  • coltruitje
  • mooi basic wit tshirt
  • derde gaatje oorbel
  • tas
  • hoge zwarte laarzen met hak
  • loafers

Hier wat foto’s, sorry als ze huge zijn!

opop

4 likes

Ik zou trouwens echt heeeeeel graag deze tas willen. Mocht iemand hem willen verkopen of nog ergens zien, denk aan mij <3 (de rode versie mag ook) Hij stond een tijd geleden een keer op Zalando Lounge, maar ik was te laat :frowning:

Ik zag ineens Oprah in een teddy jas voor me.

2 likes

Love dit soort topics.

Mijn wishlist voor deze winter/herfst:

• Dr. Martens
  • Loafers
  • Een flanel shirt
  • O My Bag Jazy Jess
  • Een neuspiercing haha

Ik doe mee aan een #slowfashionsummer challenge (3 maanden geen nieuwe kleding kopen), en wil dat zoveel mogelijk doorzetten als deze as. zaterdag voorbij is.

Het enige dat ik wel écht nodig heb voor de winter zijn warme laarzen, die die ik had zijn na 5 winters wel echt op (en ook niet waterdicht meer). Liefst biker boots model, en sws gevoerd, ik heb zo snel koude voeten. Vorig jaar ook geprobeerd, maar niks gevonden, dus dat wordt nog een leuke challenge :persevere:

Ook zoek ik nog een effen wollen sjaal, heb momenteel alleen sjaals met patroontjes, ben mijn mooie rode wollen sjaal vorige winter ergens vergeten :disappointed: Liefst een lichtgrijze Acne, maar die valt wsl wat buiten budget. Dus als iemand tips heeft voor goede lookalikes?

1 like

Bruine Dr. Martens (pascals of 1460)
Roestbruine lange jas
Oranje of rode ribfluwelen blazer
Zwarte koltruien
Zwarte rib skinny
Zwarte normale skinny
Ribtuinbroek
Roestbruine sjaal
Nieuwe leren handschoenen

Held! Dankje!