Show je wishlist

Ja echt een aanrader! Als een nieuwe zou kopen, koop ik weer een van LV maar dan misschien in empreinte leer. Heb een portemonnee in dat leer, die ziet er ook nog steeds zo prachtig uit :heart:

Ja, dat past er idd in, zonnebril denk ik niet. Ik vind hem wel bol staan als m’n 6 keyholdef erin zit endat vind ik zelf niet zo mooi, ik haal m’n sleutels dan vaak los :sweat_smile:

Hmmm dan wordt het toch nog even nadenken welke ik het eerst wil gaan kopen :sweat_smile:

1 like

Ik zou eerder voor de Metis gaan, maar ik heb er ook 4 :see_no_evil:

Ik ga van mijn volgende salaris die blokjesvans kopen en ik wil nog een mooie nieuwe laptop hebben, maar daar spaar ik nog even voor tot het laatste moment





2 likes

Als ik niet met m’n vriend zou zijn had ik alles al gekocht btw MAAR JA ‘wheehh we moeten zuinig doen en sparen blabla’

4 likes

Haha wauw! Bevalt goed dus :wink: Misschien dat ik eerst voor deze moet gaan en daarna sparen voor een WOC of mini

2 likes

2 likes

image

23 likes




4 likes

Zon jurk maar dan iets langer.

7 likes

Waar is deze van?:smiley:

Geen idee haha

1 like

Ik heb 7316894 paar schoenen waarvan om precies te zijn 0 Nike Air Max 1 :scream:
Maar ik kom er al jaren niet uit welke kleurencombinatie ik wil en ik ga er ook vast de volle prijs niet voor betalen. Vandaar dus nog steeds op mijn verlanglijstje… de Nike Air Max 1!


(Deze vind ik heel mooi. Of toch te veilig?)

3 likes

Oh jammer haha, vind hem echt heel leuk

Dit topic is zo fijn.

ae469032-3ff2-4779-9351-ff3e94ab4a15

6 likes

Die tas is echt mooi en de kleur straalt lente/zomer uit!

1 like

ik vind dit zo’n poepie, maarja…

2 likes