Show je huis

Leuk om te zien allemaal! Ik ben wat inspiratie aan het opdoen, want ik ga over een paar weken verhuizen en ben allemaal dingen aan het verzamelen… Ben benieuwd of het er ook uit gaat zien zoals ik in mijn hoofd heb (en of het allemaal past haha).

1 like


IMG_0925

Wonen er nog niet mega lang dus ik ben nog steeds bezig met het wat ‘persoonlijker’ maken maar wel blij met ons huisje!

105 likes

Oehhh die uitbouw en dat haardje en en en <3

1 like

Love it! Waar is je drankkast van, zoiets vind ik heel leuk!

Krijg daar zoveel vragen over, leuk is hij he.
Het is de Vino kast van Dutchbone, ze hebben sowieso een hele leuke serie meubels!

1 like

Grappig, ik heb precies zo’n kleur muur en bank. Vind het nog steeds zo mooi bij elkaar staan.

1 like

Wow, echt heel mooi!!! Strak maar toch gezellig.

1 like

Wauw wat een ontzettend mooie woonkamer! Als ik ooit ga verhuizen zou ik je zo als stylist inhuren

2 likes

Ah super lief, ik wil je met alle liefde helpen als je ooit verhuisd. Ik werk ook voor meubel webshops, dus het is ook een beetje mijn werk om mensen te adviseren en dat vind ik zooo leuk! Maar als ik het nu overnieuw mocht doen had ik het allemaal weer anders ingericht haha.

@Cadeaupapier Ja sure thing! Kunnen we onze kids met elkaar laten spelen, top idee. Moet je wel naar het oosten willen verhuizen\

1 like

ik hou het in gedachten! Voorlopig nog geen plannen though.
Ik vind een huis inrichten nu al lastig, maar kan begrijpen als je voor meubel webshops werkt, het nog lastiger wordt omdat je dan nog meer keuze hebt!

1 like

Ohh wauw! Ik vind ook alles heel mooi !
Zie ik het goed dat je een veldboeket van kunstbloemen hebt staan? Heb je die zelf samengesteld of bij een webshop?

Ik woon ook in het oosten nu ben ik benieuwd in welke stad je woont :stuck_out_tongue:

Ja klopt! Het is vrij warm in onze woning en ik laat echt alle bloemen dood gaan na een paar dagen, dus heb er toevallig net vorige week voor gekozen te investeren in een mooie boeket van zijdebloemen.
Die heb ik er na 5 weken verse veldboeketten alweer uit haha.
Ik heb 'm zelf samengesteld! Ik woon in Emmen dus als je dichtbij woont kan ik je zo het adres geven van waar ik ze vandaan heb.
Ik had ook online nog een leuke webshop gevonden die kant-en-klare zijdebloemen boeketten verkocht, maar weet dus niet precies hoe die kwaliteit is, waren wel iets goedkoper dan waar ik ze vandaan had: https://www.kunstbloemenennaaldhakken.nl/Shop-the-look

2 likes

@Lula
Wauw jij hebt echt een droomhuis. Ik hou van glas-in-lood/jaren 30.

@lovewarrior
Heel mooi! Volgens mij heb je echt een chille bank.

2 likes

Ik ben echt jaloers op hoe groot jullie woonkamers zijn.

2 likes

Thanks! Die webshop had ik ook al gevonden, maar ben inderdaad benieuwd hoe de kwaliteit is. Woon niet in de buurt van Emmen helaas, dus misschien ga ik ze toch maar bij die webshop bestellen. Ik heb hetzelfde probleem met planten haha.

2 likes

Wauw supermooi allemaal zeg! Ik zal als ik verhuisd ben in december ook foto’s plaatsen.

Zo veel planten, heel leuk!

1 like

Mag ik vragen waar je zetel van is? Prachtige combinatie!

2 likes

Wauw wat een leuke, warme en gezellige woonkamer! En die serre, prachtig! :heart_eyes:

Speciaal voor dit topic mijn woonkamer een beetje opgeruimd. Ik vind alleen mijn woonkamer te donker door de kleur op de muur en de meubels. Daar baal ik een beetje van, omdat ik juist ook van veel wit houd. En ik zit er sinds gisteren aan te denken om de donkergroene muur bij de bank mintgroen te maken en de mintgroene kleur op de muur bij het raam donkergroen. Dus omgewisseld. Ik vind het gedeelte bij de bank heel mooi, maar een veel te donker geheel.


65 likes