Show je huis

Wat mooi!

1 like

Ben verliefd op de lampen boven je eettafel! En je huis is mooi!

1 like

Geen horrorhuis voor mij, ik vind het mooi!

1 like

Ik vind het mooi! Waar heb je die grondstoel vandaan met die driehoekige rugleuning? Ik zoek al een tijdje zoiets

Dankjewel! Die heb ik een paar jaar geleden bij de Xenos gekocht, maar die zullen ze niet meer verkopen denk ik. Maar als je zoekt op ‘Thais loungekussen’, dan vind je ze op veel verschillende plekken en in verschillende kleuren.

1 like

Wat een prachtig huis :heart_eyes:! Ik denk idd dat het zitgedeelte lichter wordt als je de kleuren omwisselt. En je gele eetkamerstoelen combineren dan ook mooi met het donkergroen.

:smiley:
Ja, dat lijkt me dus ook heel mooi met die stoelen. Nu al zin om mijn woonkamer om te toveren. Alleen hoop ik dat het een beetje te doen is om die massale grote muur weer licht te krijgen. Het is echt nog maar een paar maanden geleden dat ik die muur donkergroen geverfd heb haha.

Ja daar dacht ik ook al aan… Misschien eerst met een heel dekkende witte latex overschilderen, zodat dat donkere weg is? Want uit ervaring weet ik dat je dat blijft zien door de nieuwe laag heen. Oja, niet de latex van Karwei nemen, die is echt vreselijk. Ook uit ervaring haha

Ohjee haha. Dat ga ik eerst maar eens goed uitzoeken dan voordat ik het ga doen.

1 like


Deze 2 foto’s zijn van maart, vandaar de paaseitjes op tafel :sweat_smile:


Deze is van zojuist. Mijn Palm is opgegeten door de katten helaas. Ook weet ik niet goed wat ik met het hoekje links aan moet.

Ik ben vooral trots omdat de Salontafel, eettafel + bankje, het tv meubel en de plankjes boven de tv zelf gemaakt zijn :innocent:

15 likes

Witte latex van de gamma is wel goed vind ik, heeft ook een of andere prijs gewonnen staat met zo’n sticker op de emmer. Maar een lichte kleur over een donkere kleur ga je sowieso niet in één keer dekkend krijgen meestal, maar goed je moet er wat voor over hebben haha. Ik vond het het wel waard in ieder geval!

We hebben ze zelf gemaakt! Proces van bloed zweet en tranen maar ben zó blij met het resultaat!

4 likes

@Sugarbear wat een gezellige donzige katten heb je. Is dit een speciaal ras?

Ik heb om eerlijk te zijn geen idee! Ik noem ze altijd maar huis tuin en keuken katten :sweat_smile:

2 likes

Wat een mooie woonkamers!! Veel ook zo origineel en gezellig :heart_eyes:. Ik krijg dat zo slecht bij elkaar gematched! Ik ga morgenavond foto’s maken :sweat_smile:

1 like

Thanks! Ga ik onthouden!

Je zou eventueel siergordijnen op kunnen hangen? Dan vult dat die hoek mooi. Of een grote plant in die hoek met de lamp die er staat erbij? Ik vind je woonkamer wel erg leuk in ieder geval!

1 like

Thanks! Gordijnen is een goed idee inderdaad. Plant durf ik dus niet echt aan ivm 3 viervoeters die planten erg lekker vinden :disappointed_relieved:

1 like

Wow :heart_eyes:

2 likes

Hier knabbelt onze hond ook aan alle planten… We hebben daarom elke plant op een krukje/pootjes/tafeltje staan. Op de vloer is echt geen optie :roll_eyes:
Zoals virago zei zouden mooie knusse lange gordijnen idd het hoekje mooi vullen, en nog een extra touch gezelligheid geven aan de woonkamer. Een iets grotere lamp is misschien ook nog een ideetje.

1 like