Show je huis

Ik ben ook Sikkensfan. Wel duur, maar je hoeft niet 3 lagen te smeren waar dat met goedkope verf wel moet (al heb ik geen ervaring met heel donkere wanden wit verven). Huilen bij het betalen maar lachen bij het gebruik en het resultaat.

2 likes

Wij hebben Sikkens-verf op de achterwand van de keuken. Echt geweldig spul! En op het houtwerk buiten hebben we de lak en dat blijft ook jaren mooi.

2 likes

Haha dat kan ik me voorstellen hoor, van je vriendinnen. Dat afwasbare is ideaal, al moet ik wel zeggen dat het me toch wel tegenviel. Ik poetste wat grondig (want vlekken die niet weggingen) en toen poetste ik zo de verf van de muur. Dus ingedroogde vlekken haal je er niet zo makkelijk af, het is vooral handig voor nieuwe vlekken.

hahaha dat hoofd van je katje op die laatste foto! alsof hij een vissenbekje maakt

echt een leuke kamer met al die planten zo! en wat is er mis met een grijze hoekbank? (chaise longue is het toch?)

1 like

Agossie, al die katten in de foto’s. :heart_eyes:

2 likes

Ja sorry ook grijze hoekbank :joy: wil overigens graag een nieuwe bank maaaar mag nog niet van mn man :unamused:

26 likes

Mijn woonkamer is echt mini in vergelijking met alle fotos hier, maar ben er wel heel blij mee!



Wil eigenlijk ook een andere kleur muur maar ben nog niet overtuigd van wat nou beter is dan roze. Mocht iemand een idee hebben…

56 likes

Juist leuk deze roze kleur!

Wat een mooie kamer!
En mijn woonkamer is ook mijn slaapkamer en ook heel klein. Plaats dus maar geen foto’s hier want het is het woord ‘woonkamer’ niet waardig. (Ben wel heel blij met mijn mini appartementje en het is ook leuk ingericht vind ik zelf, maar gewoon echt klein).

2 likes

Leuk! Ik vind je bank echt mooi, mooie kleur.
Ik heb zelf een studio en heb ook een mini “woonkamer”, vind dat je het erg leuk hebt aangepakt!

Lekker knus juist. Ik heb ook geen enorme huiskamer en vind het juist wel fijn om wat kleinere appartementen te zien. Voel ik me meteen wat minder sneu dat we bescheiden wonen.

Thanks @Marsepein, @Rebus, @lijnewiets en @anon76889665! Ben ook echt heel blij met mn mini huis hoor, zou niet weten wat ik met meer ruimte zou moeten (ok ok, 3m2 meer om een echte zithoek te maken zou welkom zijn). Het is een twee kamer appartement met de keuken in mn woonkamer en een aparte slaapkamer :blush:

Nu ben ik wel benieuwd naar jullie ‘mini’ woonkamers!

2 likes

Wij hebben een appartement met 2 slaapkamers en een L vormige woonkamer omdat er een 3e kleine slaapkamer bij getrokken is.

Ik wil heel graag mijn woonkamer laten zien maar tegelijkertijd ben ik nog met allemaal DIY projectjes bezig die nog niet klaar zijn en het is dus nog niet “af”. Maar hoop dat in de komende paar weken wel te kunnen doen :grin:

Zo cute! Echt mooi juist die roze/groen combi. Zit die stoel lekker, zit er al een tijd op te azen haha (van ikea toch) maar ben bang dat ik voor geen meter zit en ik hem niet gebruik

1 like

5 likes

Nou, hij zit best goed! Maar hij staat zo in tegen mn kast aan gepropt dat hij niet kan schommelen dus gebruik hem niet vaak. Het is niet de meest comfortabele stoel maar zit zeker niet slecht

Haha dankje! In een ander topic ging het een keer over vtwonen huizen (grijze banken icm Karwei kleed en early dew op de muur), daar waren de meningen heel duidelijk over zo’n inrichting haha.

1 like

Ik vind de roze muur juist heel leuk in combi met je groene bank!

2 likes

@paraplu Dit is mijn minihuisje. De woonkamer oogt wel groot, omdat mijn studio een U vorm heeft en de keuken en het bed dus niet zo in zicht staan (bed staat achter de kast).

44 likes

Heel leuk, en wat een mooie hondenmand / bed !