Show je huis

Zojuist mijn collage gemaakt! Extra trots omdat ik 1,5 jaar geleden naar deze stad verhuisde zonder sociaal netwerk, en nu heb ik zoveel foto’s van fijne momenten met vrienden en familie dat het niet eens in de lijst past😁

27 likes

Jij mag ook echt mega trots op jezelf zijn!

2 likes

Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt zo’n sociaal leven opbouwen in een nieuwe stad ?

4 likes

Ah dat schilderijtje ook! Leuk!

2 likes

En @anon44204370, ik las een oproepje op het viva forum van meiden uit mijn stad. Zij zaten al in een app groep maar hadden nog niet gemeet. Dat hebben we eigenlijk vrij snel gedaan nadat ik bij de groep was gekomen en sindsdien heb ik met hen nog veeel vaker afgesproken en is 1 van hen nu ook wel echt mijn beste vriendinnetje. Ik zit ook in een appgroep van meiden van dit forum. Die zie ik helaas iets minder vaak maar alsnog wel iets van minimaal 1x per half jaar en daar is toevallig nu weer een nieuw meisje bijgekomen gister via dit forum dus we gaan volgend weekend meeten met zijn allen.
Verder heb ik heel impulsief een oud-klasgenoot een Facebook berichtje gestuurd om te vragen hoe het met hem ging en toen zei hij dat hij binnen een maand met zijn vriendin naar mijn stad zou verhuizen en dat zij hier ook geen sociaal netwerk meer hadden. Ik zie hun ook meestal wel 1x per week.
Begin dit jaar ben ik begonnen met tennislessen en daar heb ik ook mijn buren (een stel van mijn leeftijd) van leren kennen. Met hen ging ik 3 weken geleden elke dag naar een toernooi uit mijn werk haha. En ik heb hier familie wonen, waaronder mijn nichtje met wie ik graag ga stappen en bij wie ik graag aanhaak als ze met vrienden gaat stappen bijvoorbeeld.

35 likes

Echt fijn voor je! App groepjes zijn echt fijn. Zat vroeger ook in een paar van girlscene mis dat nu wel.

1 like

@Evi- waar is dat gele trappetje/ kastje van?

@lovewarrior sorry als ik er overheen gelezen heb, maar waar is je bank van? Ben er echt verliefd op!

1 like

Hij zit ook heerlijk! Hij is officieel van Easy Sofa (heb hem ingekocht via mijn werk) maar er zijn heel veel winkels die ze verkopen, zoals Zitmaxx en Gigameubel. Je kunt hem helemaal zelf samenstellen in kleur, materiaal en samenstelling naar keuze. Als je even zoekt op Le Noir bank vind je hem sowieso!

Thanks! Ik ga kijken :slight_smile:

Ik vind hoe jouw muur gedaan is zo, echt heel tof!

2 likes

Wat een leuk kleed!

Echt knap hoe je dat zo hebt opgebouwd, mag je zeker en vast fier op zijn!

2 likes

Wow dat zitje in de vensterbank :heart_eyes: heerlijk!

1 like

Ziet er echt super gezellig uit! Die ramen, love it! :heart_eyes:

2 likes

Langzaam aan wordt het zoals ik het wil… nu nieuwe gordijnen sinds t weekend, wat scheelt dat een hoop zeg :slight_smile: De foto is erg donker maar had vanochtend geen lampen aan en het was erg grijs buiten.

5 likes

Heel leuk! Waarvan is dat kastje helemaal rechts en die lamp die boven de bank hangt?

1 like

Wat een mooie woonkamer!

Zand, greige of zacht (mint)groen?

Amai die groene kleur op de muur :heart_eyes:

1 like