Show je huis

Vandaag even fotoshoot met mijn huis gedaan.

128 likes

Waar is je eettafel van?

1 like

Ikea!

2 likes

Leuk kleurrijk, daar houd ik wel van!

1 like

Zelf samengesteld, zie ik?

1 like

Wauw wat mooi!
Geweldig ook die hoge ramen!

2 likes

Super leuk dit! Ziet er echt heel gezellig uit

2 likes

Dit is zo’n leuk topic. En wat hebben vele van jullie mooie (woon)kamers :smiling_face_with_three_hearts: Kan dit topic niet op members only? Wil wel plaatsen maar zou het liever ieeeets prive houden!

@Ludo Wauw mooi gemaakt! Ik zoek ook nog zoiets misschien net wat hoger aangezien onze hond graag hoog ligt :joy: wil je vader nog een maken? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ja, ik geloof het wel inderdaad. Ik heb 'm 3 jaar ongeveer.

Thanks iedereen! Vind ik leuk om te lezen :smiley:

Sommigen hebben zoveel oog voor detail en interieur. Wou dat ik dat had of dat ik iemand kon inhuren. Mijn woonkamer is net zo kil als mijn persoonlijkheid.

15 likes

Expertise ruilen met iemand voor eten?:+1:

4 likes

Wel vervelend ramen zemen…

24 likes

zo blij met mijn stekje!

66 likes

Wow dit doet me precies denken aan mijn eigen studio (ook in Utrecht), wat mooi! (sorry beetje late reactie dit)

1 like

Wat een prachtige ruimte en wat mooi ingericht! Love it!


Maar het is nog niet helemaal af. Er mist nog iets aan de muur en de bruine kast moet nog een ander kleurtje hebben. Oh en ik heb heel bewust geen planten in de woonkamer staan.

Ik ben wel blij met mijn woonkamertje :slight_smile: Woon hier nog niet zolang dus langzaam komt er steeds iets bij. Op de bruine kast staan kaarsjes en een rekje met wat prulletjes (mini cactus etc.) en een foto van mijn mama dus van de kast maak ik even geen foto.

12 likes

Waar zijn die gele stoelen van? :heart_eyes:

Van Fest Amsterdam, maar zijn wel aardig aan de prijs maar had een goede korting :slight_smile:

2 likes

Ik zie het :cry:

2 likes

Mooie vloer!

4 likes