Show je huis

tweedehands! Een vrouw deed ze gratis weg omdat ze van haar moeder waren geweest en ze was rotan meubels een beetje beu.

2 likes

Ziet er nu al prachtig uit! Mooie vloer inderdaad!

2 likes

Heel mooi! Waar is je vloer van, of lag die er al in?

1 like

Ik vind het roze juist prachtig! :heart_eyes:

1 like

Zo leuk om al jullie foto’s te zien! Hou zo van spieken in andermans huizen :innocent: Wij hebben net ons huis verbouwd, dus ik kan nu ook posten:) nog niet helemaal tevreden, maar het begint

ergens op te lijken :smiley:

101 likes

Mooie vloer! En vind die lampen boven de eettafel ook echt leuk

1 like

Super mooi! Vooral die halve blauwe muur met dat schilderij.
Waar ben je nog niet tevreden over?

Wat een ontzettend mooie woonkamer! Echt heel gaaf!
Waar ben je niet tevreden over inderdaad?

1 like

Echt supermooi!

2 likes

Jullie hebben allemaal zulke mooie huizen!

Ik wil zo graag de muur achter m’n bank schilderen, maar ik weet echt niet in welke kleur. Vind wit zo wit…




Dit is wat ik op het moment heb qua foto’s. Te lui om goede overall foto’s te maken, sorry :nerd_face:

54 likes

Wil je een lichte kleur of donker? Mijn eerste ingeving is donkerblauw, maar misschien vind je dat wat je bont :ok_woman:t3:

1 like

Vind ik heel mooi! Maar de muur links van de bank is al donkergroen! Die bij de eettafel, zit in dezelfde ruimte.
Ik vind wat @Madonna heeft super mooi. Met een muur zo half, maar ben bang dat het too much gaat zijn bij de rest

Ik zou een van de kleuren kiezen die in het vloerkleed voorbij komt (dat lichte blauw of grijs bijvoorbeeld). Met een nieuwe kleur wordt het misschien te druk.

2 likes

Ah ja zo naast elkaar is misschien niet zo mooi… Zou je niet bijv je eethoekmuur opnieuw willen schilderen zoals je het zoals bij @Madonna kan doen?

Thnx, superlief! Het is een jaren dertig woning met een kamer ensuite. Het leek me wel leuk om de achterkamer dan echt iets anders te doen dan de voorkamer, maar het voelt nu niet helemaal als een geheel. Was te verwachten natuurlijk…Ook met de bank zijn we niet meer tevreden, maar we moeten eerst even sparen :blush:

1 like

Echt prachtig!:heart_eyes:

3 likes

ik vind het echt prachtig!!

1 like

ook zo mooi! Die groene tint op de muur :heart_eyes:
Denk dat donkergrijs op de muur heel mooi zou zijn, dan komt dat koofje ook goed uit. Ik heb ook 2 kleuren op muren in mijn studiootje (1 half roze en 1 donkerblauw) en ben daar eigenlijk heel tevreden mee

1 like

We want moreeee! Wat een leuk huis <3.

2 likes

Hele mooi kleur groen. Mag ik vragen welke kleur het is? In mijn nieuwe huis wil ik ook groene muur achter mijn roze bank