Simstopic #1

hujj weer een die ik miste!
vandaag is de trailer van sims 4 seizoenen uitgekomen :balloon:

8 likes

Jaaa excited!!!

Yessssssss en volgende maand al :smiley: maar inderdaad, er zat wel heel veel tijd tussen. Heb het spel ook al ontzettend lang niet gespeeld eigenlijk, maar toch weer enthousiast haha. Seizoenen maken het wel echt af vind ik. Nu nog universiteiten :smiley:

3 likes

Heel eerlijk, ik heb het spel sinds huisdieren niet meer aangeraakt hahaha. Ben er een beetje op uitgekeken ofzo? Maar creaties van anderen geeft me altijd weer inspiratie en dan begin ik met bouwen, om vervolgens na 15 minuten alles weer af te raffelen en 100 kinderen te krijgen met de hele buurt

6 likes

Ja, plantenmensen was sims 2 inderdaad! Heksen lijkt me ook super leuk. Ik heb die vampieren uitbreiding ook, maar eigenlijk nooit wat mee gedaan haha. Alleen gekocht voor de meubels. Maar heksen en elfjes vind ik veel leuker!

1 like

Spelen jullie ook de Sims Mobile??

heel even gedaan maar was dat wachten zo zat en de dingen die je kan doen vond ik niet zo interessant en steeds hetzelfde

En weer niks nieuws. Ik ga geen 40 euro betalen voor de helft van de features die de Sims 3 Jaargetijden had. Ik wacht wel tot de grote Origin sale in december.

1 like

Ik heb altijd van die periodes dat ik ieder weekend diehard speel en dan een aantal maanden het spel niet aanraak :sweat_smile:

6 likes

Zo werd tijd. Maar ik wacht ook wel tot er weer sale is.

Toevallig vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer zitten simsen.

En, de tijd vergeten…

2 likes

Leuk die seizoenen! Even laatste tentamens maken en dan ga ik hem gelijk kopen, zomer betekent altijd veel simsen voor mij. :hugs:

Jaaaa universiteit vind ik echt zo leuk!

Ik vind seizoenen dus echt bloedirritant. Ik zette ze altijd uit.

2 likes

Ik denk nu oja ik koop het ook wel in de sale een keer. Maar weet nu al dat ik op de dag zelf seizoenen koop zodra het kan :roll_eyes:

2 likes

Ik wacht altijd tot een sale, en koop dan meteen de samengestelde pakketten (uitbreiding + game pack + stuff pack). maar eigenlijk is het zonde van mijn geld want ik speel echt niet veel sims 4. Ik vind sims 3 veel leuker!

YESS! Ik ben hier echt zooo blij mee. En dat we ook nog maar 1 maand hoeven te wachten. Ik speel het de laatste tijd niet meer echt, maar deze nieuwigheid heb ik echt nodig.

3 likes

Jaaa zo leuk seizoenen. Ik herken wel het niet spelen haha, maar ga hem toch kopen en dan denk ik een week heel veel spelen en daarna weer lang niet haha

1 like

Ik wil dat mijn sims kunnen studeren :frowning:

3 likes

Ik vond die studentenhuizen echt geweldig toen. Wil ik weeeerrrr!!

3 likes

Gisteren ging ik weer Sims spelen na 100 jaar en ik ben dan zo’n vreselijk persoon die meteen weer uitbreidingen wil kopen en zo. Ik mis op dit moment alleen dat hamster pakket en het was pakket en zit nu te twijfelen of ik dat was pakket erbij zal doen? Die meubels zien er super leuk uit maar ja dat wassen lijkt me echt iets dat je twee keer doet en dan niet meer haha. Heeft iemand die?

Weet ook al dat ik nu weer fanatiek ga spelen tot seizoenen en misschien dan nog twee weken en dan weer 4 maanden niet tot het nieuwe uitbreidingspakket :roll_eyes:

1 like