Simstopic #1

Ik begin nu te twijfelen. Las ergens pas in de nacht dus maar lees nu overal 15e en als het in de nacht is, is het al de 16e dus dat zou raar zijn. Hopelijk gewoon morgen… ik zit klaar in ieder geval haha. Ga jij hem ook kopen?

Is het niet sowieso 00:00 Amerikaanse tijd? Dat zou betekenen dat hij hier rond 5-8 uur 's ochtends uitkomt (ik weet niet welke tijdzone ze aanhouden)

1 like

Ik twijfel heel erg. Wil ‘m wel graag, maar speel momenteel heel weinig sims. Al zit ik nu wel een nieuw gezin te maken voor het geval dat, haha.

3 likes

Ik ga in het weekend vaak naar mn ouders en nu gaat mn vriend een keer mee en ik baal heel stiekem een beetje dat dat betekent dat ik niet het hele weekend sims university kan spelen hahaha

9 likes

Oo wellicht wel ja, hopelijk is dat het geval!

@NothingAboutSam ik snap dat je twijfelt. Ik heb zelf ook al half jaar niet meer gespeeld maar vond studentenleven bij Sims 2 zo leuk. Denk ook al speel ik het nu maar een paar dagen, is het toch wel waard haha. En als je al een gezin hebt gemaakt al helemaal! Ga ik ook vanavond even doen.

Ik heb nu onverwacht de hele middag Sims gespeeld. Ik speelde het eerst weinig vanwege een langzame laptop, maar heb sinds vorige week een hele snelle nieuwe. Nadeel is alleen, ik moest kattenvoer halen en dat heb ik nog steeds niet gedaan :’) kat heeft maar een blikje tonijn gekregen.

3 likes

Hahaha aaah dan snap ik dat je voor kattenvoer kiest. 40€ eigenlijk ook belachelijk veel.

Ik heb altijd bij sims uitbreidingen dat ik het dan een hele dag speel en verder nooit meer… wil studentenleven

4 likes

Ik ben nu aan het installeren! Zo’n zin in!

3 likes

Shit, je hebt me beïnvloed. Ik wilde verstandig tot morgen wachten, want het is te laat voor slimme beslissingen. Maar ik heb 'm nu ook gekocht en het is nu aan het downloaden

3 likes

Ik ga nu pas slapen :’) Laatste keer dat ik zo laat ging slapen, omdat ik niet kon stoppen met Sims was toen ik nog een tiener was. En ik ben nu dus 28 :sob:

15 likes

Jaaaa, ik ga 'm vanmiddag downloaden! Ben zo benieuwd!

1 like

Heeft iemand al gespeeld? Zo ja, wat is je eerste indruk?

Ik ga nu beginnen! Hoe zijn jullie begonnen? Want je kan pas echt studentenleven ontdekken als het een tiener is, maar vind stom om gelijk te beginnen met een tiener.

Ik moet nog beginnen, maar ik heb een tiener van een gezin waar ik al even mee speel ‘klaarstaan’. Ik heb trouwens gehoord dat de tweeling met de rode haren uit sims 2 in de uitbreiding voorkomt! Super leuk, want daar speelde ik altijd mee.

2 likes

Ik heb mijn agenda voor zaterdagavond helemaal vrij gehouden zodat ik de hele avond lekker kan simmen, nu al zoveel zin in! De universiteitsuitbreidingen zijn meestal mijn favorieten in de reeks <3

9 likes

Zijn hier meer meiden die Sims 4 gratis hebben gedownload via Origin eerder dit jaar en die een uitbreidingspakket via g2a.com hebben gekocht? Zo ja, werkt dit? Ik wil graag Seasons kopen maar ik heb de Nederlandse versie van Sims 4…

Wat irritant, ik dacht hem te kopen in de bundel maar daar staat ie nog niet tussen.

Iemand al gespeeld? Hoe bevalt het?

Yaaay ik zit al een paar dagen op de 1e Uni Let’s Play te wachten na een paar dagen al die Overviews en Sim Camp video’s van alle youtubers. Maar Deli heeft er nu een geüpload. Ziet er echt heel leuk uit!

2 likes