Simstopic #1

Heb echt een paar uur al gespeeld. Maar wilde perse in die oude uni komen met geschiedenis dus moest van alles van te voren doen om geaccepteerd te worden. Heel leuk maar kost wel tijd als je gwn lekker snel naar uni wilt gaan.

Ik baal wel dat als je eenmaal een studentenhuis hebt gekozen, je niet meer kan verhuizen naar een ander.

2 likes

Haha same! Ik heb echt tot 5 uur in de ochtend gespeeld!

3 likes

Ik ben begonnen met een oma en haar kleindochter. Even gespeeld als tiener tot haar verjaardag en oma dood was (lekker cru, maar wilde rags to riches en oma was rijk haha). Door eerst als tiener te spelen had ze al wat skills dus nu doet ze de gouden degree voor kunstgeschiedenis.

3 likes

Pas wel op met g2a. Ik heb gehoord dat dat vaan illegaal verkregen codes zijn. Of gestolen of doormiddel van piracy. De maker van het spel krijgt dan niets en soms krijg je een code die niet werkt. Je krijgt dan denk ik wel een andere? Maar heb er zoveel slechts over gehoord!

Ik moest gisteren een update doen, en hierna is het spel 4x afgesloten nadat ik met een gezin wilde spelen. Meer mensen hier last van? Zou het komen door mā€™n CC? Voor de update had ik nergens last van :frowning:

Oo super leuk! Vond je die challenge trouwens leuk om te doen? Super dom van mij, kom er nu pas achter dat je als jong volwassenen pas naar de universiteit kan, dacht als tiener haha. Ga nu gewoon een jongvolwassenen maken en naar de universiteit!

1 like

Ik ben nu met 1 sim bezig aan het tweede semester. Vind het leuk om te doen. Ben wel heel benieuwd hoeveel je er ā€˜echtā€™ aan hebt als je afgestudeerd bent.

Enige waar ik me mateloos aan irriteer is dat ik het studentenhuis niet kan verbouwen als het bewoond isā€¦ Tip voor als je nog niet begonnen bent aan een universiteit: eerst verbouwen :rofl:

1 like

Kan dat ook niet via wereld aanpassen zeg maar? Zodat je niet gaat verbouwen via je Sim maar vanuit de wereld, zo kan je wel alle andere openbare plekken aanpassen.

Nopeā€¦ ik krijg dat bouw icoontje gewoon niet. En hij zegt ook iets in de trant: bouwen niet beschikbaar als studentenhuis is bewoond

:unamused:

Je kan het wss gewoon omzeilen met cheats :eyes:
Heb je bb.enablefreebuild al geprobeerd?

1 like

Ok ik heb m gedownload, ik ga beginnen. Eerst een kind wat ouder laten worden en kijken of hij/zij naar de universiteit kan :thinking::thinking:

Yes, dit werkt! Held :smiley:

1 like

Ja is leuk! Want dan moet ze wel een studielening en moet ze ernaast werken. Lekker hectisch dus want heb haar ook alle vakken gegeven haha. Daardoor ben je constant bezig en is het echt een leuke uitdaging!

1 like

Ja!!

2 likes

Ik heb studentenleven net gekocht maar iedere keer valt het spel na een paar minuten spelen uit :frowning: Ik heb zelfs alles al opnieuw geĆÆnstalleerd maar dat helpt helaas niet.

Heb je je CC al geprobeerd uit te zetten (als je deze hebt)?

Nee heb ik niet meer!

Ah dan weet ik 't ook niet, wel vervelend zeg! :frowning:

Nog nooit meegedaan, lijkt mij heel leuk om keertje mee te doen!

1 like

Ja leuk!

1 like