Simstopic #1

Ik lees dat super veel mensen met een Mac er last van hebben maar niet door de nieuwe uitbereiding maar door de update. Ik denk dat ik moet wachten op een patch. :frowning:

Ik heb weer helemaal zin om te spelen maar kan mijn account niet meer in en dus ook niet spelen. Heb hem een tijdje geleden verwijderd en daarna nooit meer ingelogd op mijn Origin. Heb nu de klantenservice gemaild dat ze het moeten fixen, ben benieuwd hoe lang dat duurt

Shit, ze kunnen me niet helpen :disappointed_relieved:

Oh no wat stom! Dan zou je een nieuwe moeten aanmaken en alles weer aanschaffen? Waarom had je hem Ć¼berhaupt verwijderd dan?

Yes, helaas wel. Had hem verwijderd omdat hij teveel ruimte in beslag nam. Normaal is dat geen probleem omdat je hem dan via Origin weer opnieuw kan downloaden alleen kan ik daar dus niet in. Dus tip voor iedereen: schrijf ergens het mailadres op dat je gebruikt om in te loggen en ook je EA ID

Ohhh op die manier ja, mega kut!

Ik sta al een kwartier in de wacht bij EA voor dat crashprobleem dat bijna iedereen met een Mac dus heeft, maar ik dacht dat het toch wel beter zou zijn om het even te melden.

Ik vind het alleen heel genant om mijn gebruikersnaam door te geven want dat is Prinses en dan mijn voornaam.

7 likes

Dat gelukkig niet. Dat zou wel echt nog erger zijn haha.

1 like

Ik vind university zo leuk. Het is echt lastig om 10en te halen met 4 vakken en ook nog leuke dingen te doen. Erg realistisch dus. Al mis ik wel meer studentenleven als in uitgaansplekken en koffietentjes. Ben weer een beetje verslaafd aan sims erdoor geworden en dat heb ik sinds sims 4 niet meer gehad dus mooi!

Ik ben net begonnen met spelen en holy shit hahaha mā€™n sim doet vier vakken en aan voetbal en het is complete chaos! Maar so far superleuk

1 like

Oke, ik heb het maar opgegeven en een nieuw account aangemaakt. Vet zonde van mijn geld maar gelukkig heb ik voor mijn sims 4 maar 10 euro betaald en geen 40. Nu hopen dat ze met black friday ofzo een leuke aanbieding hebben.

4 likes

Hoe kan je aan voetbal doen? Als ik een team wil selecteren als ik op het stadium klik, krijg ik alleen maar alle banen te zien en geen teams :pensive:

Als je een baan zoekt via de telefoon! Het is een soort baan I guess

Ik ga het uitproberen, dank je!

1 like

Pff ik volg ook 4 vakken maar vind echt niet te doen hoor. Wilde haar een ultra nerd maken, maar hoe ze het nu doet zal ze nog geen voldoende halen :joy:

@Flamoes en hebben ze je kunnen helpen? Ik speel nu ook op een oude MacBook maar heb daar helemaal geen problemen mee, ondanks dat ik veel cc heb. Of geldt het niet voor MacBook?

1 like

Jawel geldt voor macbook. Ik heb ze nog niet te pakken gekregen want ik stond een half uur in de wacht. De geschatte wachttijd is nu ook 50 minuten maar ik ga maar gewoon weer in de wacht en het ondertussen proberen te fixen.

Gaat het spel automatisch updaten als je University download? Of kan je de update ook weigeren

Wow wat een lange wachttijd, hopelijk sta je zo minder lang in de wacht. Moet wel zeggen dat ik een oude MacBook heb en alleen de sims er op heb staan en gebruik hem verder voor niks, dus wellicht daarom (nog) geen last gehad.

Ik moest ook iets downloaden voor mijn macbook anders kon ik niet meer spelenā€¦ maar hij doet het nog wel gewoon. Of is het alleen als je university gekocht hebt?

Klopt en dan moet je de laatste sectie doen (je hebt beroepen, banen, parttime banen etc.) boven in. Dan kan je kiezen tussen voetballer of iets van e-sporter ofzo

1 like