Simstopic #1

Kan je niet in je mailadressen zoeken op ea games? Of heb je dit al gedaan?

@Dombo
Ik moest de update wel doen

@Karl_Lagerfeld @Dotje hebben jullie je ios al geupdate naar die nieuwe versie? Dat ben ik nu maar aan het proberen.

Heb ik inderdaad gedaan maar ook daar kon ik niks vinden. Heb al mijn adressen ook gebruikt om een “wachtwoord vergeten” mail te sturen en ook daar kwam niks binnen. Heb Origin een screenshot met betaalinfo gestuurd maar ook daar kunnen ze niks mee. Heel irritant dat het via mail gaat ook want je kan dus niet vragen wat je verder nog kan doen.

Ik heb geen idee of het hier aan ligt maar ondersteunt je Mac wel 64-bit of se IOS variant daarvan als dat voor mac anders werkt? Studentenleven werkt geloof ik niet meer op 32-bit.

Ik heb geen idee wat dit is, haha. Waar kan ik dit checken?

Ik heb even gegoogled en als ik het goed begrijp onderstehnt de nieuwe ios zelf ook geen 32 bit meer maar alleen 64 dys dat zou dan goed moeten zitten toch?

Hahaha ja m’n sim had het gemiddelde van een 5 en een officiĂ«le waarschuwing gekregen dus heb het semester erna z’n vakken maar gehalveerd

1 like

Wat moest jij downloaden trouwens @Karl_Lagerfeld?

De legacy editie oid? Moet zeggen dat ik er gewoon opgeklikt heb toen origins dat aangaf
 kan ook zijn dat ik eigenlijk eerst mijn ios had moeten updaten :thinking:

1 like

Volgens mij werkt het nu! Ik heb gewoon alles opnieuw erop gezet incl. ios en de sims zelf. Wel jammer van mijn saves maar goed. Thanks voor de mentale support allen.

3 likes

Ik heb geen idee eigenlijk of ik de nieuwe ios heb of niet
 heb niks gedownload dus denk het niet. Maar wat fijn dat die het doet, veel speel plezier haha!

Vind het best gek dat ze daar niks mee kunnen doen 


1 like

HOE DAN

15 likes

Ik vind het echt veelbelovend dat jullie allemaal onvoldoendes halen hahah eindelijk iets in de sims wat moeilijk is!

5 likes

Die onvoldoendes maken het wel heel realistisch :joy:

3 likes

Huh ja wtf ik heb echt geprobeerd alles te doen, goed essay en goede presentatie gedaan maar alsnog twee vieren hahaha wattttt

Ben ook uit het voetbalteam gezet en moet nu terug naar m’n crappy flatje :sob:

24 likes

Hebben jullie al gestemd wat het volgende accessoires pakket moet worden? Ze hebben dat destijds ook met het laundry day pakket gedaan, maar dat hele stem gedoe heb ik compleet gemist :joy:
Hier staat uitleg en een link naar de enquĂȘte.
Mijn favorieten zijn Happy Haunt (freelance Magere Hein carriĂšre, yes please!) en het technology pakket, maar dat creatieve hobby pakket lijkt me ook wel leuk eigenlijk haha

7 likes

Ik zet al mijn hoop op het Arts&Crafts pakket zodat mijn oudjes eindelijk iets te doen hebben :weary:

6 likes

Jaaaa, breien in de sims. :heart_eyes:

2 likes

Maak je ook het huiswerk en ga je naar iedere college toe? Ik haal tot nu toe alleen maar tienen :joy: Wel sad dat ik in real life dat echt niet voor elkaar kan krijgen

5 likes