Simstopic #1

De terugkeer van de paranormale carrière zie ik helemaal zitten maar geesten in Sims 4 zijn echt heel irritant :frowning:

3 likes

Ik wil zo zo zo graag dat selfcare pakket. En anders breien hahaha. Vind 3/5 opties oprecht leuk om te hebben!

1 like

Je moet je huiswerk maken voor elk college, essay moet je schrijven en dan bewerken, net als de presentatie en voor het tentamen moet je het boek kopen voor je major en dan leren. Ik doe dat en heb alleen nog maar 10en gehaald euy

1 like

En @NothingAboutSam ja dat huiswerk schoot er telkens bij in haha, inmiddels haalt m’n sim z’n vakken wel! Maar hij woont wel thuis en voetbalt niet meer. En heb z’n levensduur maar op lang gezet want hij was inmiddels ook al volwassen haha

En oh ja hij is nu getrouwd en die meid is met een 8,5 afgestudeerd voor biologie dus heb haar maar in de carrière tuinier gezet maar ze begint gewoon op niveau 1?

En die huisgenotenbug dat ze zichzelf telkens niet kunnen verzorgen vind ik echt irritant

1 like

Dit vind ik echt geniaal, het spookpakket klonk allemaal heel leuk!

1 like

Als je een baan selecteert, moet je erop letten dat je de baan kiest met een groen icoontje ernaast. Dan begin je op een hoger niveau.

3 likes

Hmmmm volgens mij heb ik dat nergens gezien, had nog opgezocht welke banen erbij zouden moeten passen en dat zou deze moeten zijn geweest. Maar bedankt voor de tip, ik ga nog eens kijken!

Als je afgestudeerd bent kan je blijkbaar nu ook een huis kopen dat je Sim normaal niet kan betalen. Ik kon ineens in het rood staan met huis kopen.

3 likes

Nou, kan spelen hoor! Zat me toch niet lekker dus heb ze gebeld net. Bleek mijn account gewoon gehacked te zijn :+1:t3:Gelukkig had ik er geen betaalmogelijkheden aan hangen dus ze konden er verder niks mee. Ze hebben wel mijn mailadres naar dat van hun veranderd dus vandaar dat ik er met die van mij niet meer in kwam. 40 minuten aan de telefoon gehangen maar hij is nu aan het downloaden :grin:

13 likes

Nergens groene icoontjes te zien, zal wel een glitch zijn of zo

Bij mij ziet het er zo uit:

Naast ‘‘auteur’’ staat een groen icoontje, en bovenin de omschrijving staat een extra stuk tekst in het rood.

image

1 like

Oh ja nee niet te zien hahaha. Misschien als m’n eigen sim zo afstudeert dat het bij hem wel zo is. Denk omdat z’n vrouw eerst npc was dat het daarom niet kan of zo? Weird glitch

Ik heb de Legacy Edition gedownload maar nu staat er nog steeds Unable to start :grinning::+1:t3:

Doet ie het bij jou nu?

Ja! Heb je een mac? Ik heb de nieuwe ios gedownload en geïnstalleerd en daarna zowel origin als de sims ook.

Ja! En heb alles wat jij gedaan hebt al gedaan…althans mijn Mac had geen iOS updates

Catalina heet het. Misschien is het al een best oude update hoor. Ik heb er een handje van om op ‘vraag morgen opnieuw’ te klikken bij updates.
Origin heeft trouwens een soort forum waarop je je vragen kunt stellen. Bij contact staat het. Je kunt ze ook bellen maar ik heb het na 50 min in de wacht opgegeven.

Ik had ook problemen met mac na de catalina update. Dat kon ik oplossen voor een bepaald mapje te verwijderen, toen deed ie het weer. Dit werkte voor mij -> https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-Mac/Info-The-Sims-4-macOS-Catalina-Troubleshooting/td-p/8291917 Het gaat dus om het mapje “UserData.lock”

Nou ik heb vandaag ook alleen maar gedoe met de sims. :frowning:
Eerst kon ik opeens de familie niet meer laden. Kreeg een foutmelding nadat ik terugkeerde naar huis vanuit een andere locatie. Heel gedoe met de saves herstellen.
Nu probeer ik het huis te verbouwen maar heb ik gedoe met de funderingen. Kan de kamers niet meer groter maken door gewoon de pijlen te gebruiken. Alleen maar fouten.
Dacht nou dan ga ik wel verhuizen, sluit het spel telkens af als ik dat wil doen.

Bloedirritant dit…

Ik heb echt zin om die nieuwe uitbreiding te kopen maar als ik al jullie berichten lees over dingen die fout gaan, word ik gewoon al preventief agressief. Dus ik blijf nog maar even Roller Coaster spelen op mijn telefoon denk ik.