Simstopic #1

Volgens mij ligt het meer aan de update!

1 like

Ohh leuk, echt Amsterdam geïnspireerd zegmaar? Lijkt me wel heel moeilijk haha! Doe je hem in een specifieke buurt? Of maakt dat niet uit?

Wil het dit weekend wel proberen. Helaas vandaag uit frustratie alweer bijna de laptop uit het raam gegooid. Hij loopt weer te klooien met de save files :frowning: Dus hoop dat het lukt!

Oeh bouwen kan ik echt niet, maar zodra de challenge komt dat we je grachtenpand koloniaal moeten inrichten als challenge, doe ik mee!

2 likes

Op Origin zijn ze nu in aanbieding! Uitbreidingen voor de helft, weet alleen even niet of studentenleven er bij zit

Ze moeten eens korting op die achterlijke accessoirepakketten geven. Wie betaalt er nou de volle pond voor dat Moschinopakket? Als ik mijn Sims in kleding uit 2012 wil laten lopen installeer ik wel de Sims 3 opnieuw.
Ik wil gewoon weer een H&M stuff pack :sweat_smile:

9 likes

Ik wil weer Ikea!

3 likes

Jaaaa!

Ik heb toen begin dit jaar de Sims 4 gratis gedownload en gisteren kon ik nog gewoon spelen. Maar toen ik hem vanochtend wilde opstarten zag ik helemaal geen tekst meer. En ik had net een expansion pack gekocht om daarna meteen te willen spelen, maar ik zie dus nergens meer tekst staan. Bij het opstartscherm niet maar in het spel daarna ook niet meer. Weet iemand hoe dit kan? :sweat_smile:

Als in illegaal gedownload?

Nee dat kon toen gratis via Origin zelf. Maar heb de fout al gevonden inmiddels!

Ah ik wist niet dat dat kon. Goed om te horen dat het gelukt is. Welke expension heb je gekocht?

Wat vinden jullie eigenlijk van Eilandleven? ik zit erover na te denken om het in de sale te kopen. Is het de moeite waard? Ik speel vooral met families met kinderen en bouw huizen.

Ik heb hem wel, maar heb het niet echt gespeeld eigenlijk, werd niet heel enthousiast van de gameplay. De spullen zijn wel mooi!

1 like

Ik vind de spullen en kleding mooi maar de gameplay matig/niet zo boeiend.

Doet studentenleven ook mee aan de huidige sale?

Heb vanochtend gekeken, helaas niet.

1 like

Wat uit de sale is leuk om te spelen?
Ik heb alleen gewoon sims 4 en wil iets nieuws kopen. Studentenleven vind ik nog te duur.

Bedankt voor jullie antwoorden! Ja, ik twijfel vooral door die gameplay… Ik had ook graag Studentenleven gekocht, maar die is natuurlijk nog niet in de sale.

@Memorylane, ik zou Seizoenen kopen als ik alleen het basisspel had!

1 like

de resultaten van de poll voor het volgende stuff pack zijn bekend!!

2 likes

Yesss! Dan kan ik breien terwijl mijn sim aan het breien is.

4 likes