Simstopic #1

Seizoenen, cityliving en parenthood!

1 like

Jaaaa! Ik vond het altijd zo leuk om kleren te maken in de Sims 2 dus ben hier heel blij mee!

1 like

Stedelijk leven vind ik het leukst als je graag met 1 sim speelt en seizoenen als je met gezinnen speelt.

3 likes

Ik ben volgens mij Ă©Ă©n van de weinigen maar ik vind seizoenen best wel saai. Ik vind zelf vooral stedelijk leven en get famous leuk!

1 like

Get Famous! Die vond ik altijd leuk om te spelen. Twijfelde wel want ik wil eigenlijk alles, maar ik speel echt veel te weinig om dat te kunnen verantwoorden voor mezelf haha

1 like

Seizoenen!

1 like

omg sims castaway was echt zo leuk, die moeten ze opnieuw maken :tired_face:

4 likes

Dit! Ik ben er klaar voor haha!

Ik was me dus nooit bewust van het bestaan van mods om je spel realistischer te maken tot ik dit filmpje zag en het is dat ik zo weg moet want anders was ik nu alles aan het installeren!

2 likes

Oke ik heb net de slice of lice mod geĂŻnstalleerd en je kan hiermee dus masturberen aka self woohoo, ik vind dit echt geniaal. Gaat een wereld voor me open

Heb wel met zulke mods dat sommige irritant worden na een tijdje. Had een mod met ongesteld zijn en eentje met dat ze acne konden krijgen of heftigere emoties enzo. Werd er helemaal gek van. Bijna elke dag waren ze ongesteld of kregen ze acne. Constant slecht humeur. Dus kleine waarschuwing daarbij haha

Ja dat zit bij deze allemaal in 1. Denk inderdaad dat het of snel gaat irriteren of dat ik er snel weer op uitgekeken ben maar voor nu vind ik het nog wel lollig. Ik heb ook alleen het basisspel dus het is nogal saai steeds

Haha ja die sex mod (incl menstruatie) vond ik best grappig maar letterlijk op elke openbare locatie waar je binnen kwam stonden mensen elkaar te pijpen of wat dan ook haha. Zag je ineens zo’n standaard Sim die je al jaren ‘kent’ in de bibliotheek losgaan met twee andere sims. Vond ik zo jammer aan die mod!

5 likes

Bij sommige mods kun je onderdelen verwijderen, doordat ze per onderdeel een aparte file hebben. Ik dacht dat dat sowieso bij de slice of life mod kon, dus dat kan je altijd nog doen als je een deel zat bent.

Ik heb afgelopen weekend ook de University uitbreiding gekocht en vind het heel leuk! Wat ik wel jammer vind, is dat ik de Sims zo snel beu ben de laatste tijd. ‘Vroeger’ kon ik mezelf er echt in verliezen en uren achter elkaar spelen. Nu ben ik het vaak van het ene op het andere moment beu, meestal al na anderhalf of 2 uur, en sluit ik hem dus direct weer af. Dus ik vraag me af hoe vaak ik deze nieuwe uitbreiding ga spelen!

7 likes

Ja, misschien moet ik dat eens proberen. Rags to riches ken ik wel, volgens mij heb ik daar weleens wat YouTube filmpjes van gezien. Heb je een site waar verschillende challenges opstaan? Als ik zoek op die berry challenge krijg ik wel resultaten, maar ik weet niet of er een ‘originele’ site is (en sommige dingen begrijp ik ook niet, maar dat kan aan mij liggen).

Ik snap deze niet helemaal; er staan bij elke generatie allerlei eigenschappen die je je sim moet geven, maar als je kinderen krijgt kan je toch niet altijd kiezen welke eigenschappen of haarkleur ze hebben?

Dubbelpost;

Mijn mods en cc doen het niet meer (sinds de update). Ik heb ze netjes uitgepakt (als .packages dus) in het mapje EA/De Sims 4/mods staan, en heb modiciaties aanstaan in spelopties, maar ze verschijnen niet. Als ik in opties naar ‘bekijk modificaties’ ga is het lijstje ook leeg. Ik heb het spel ook al meerdere keren opnieuw opgestart. Wat doe ik fout?

Heb je ze ook opnieuw gedownload? Soms moet de cc ook geupdate worden dus dan is het afhankelijk van of de creator dat heeft gedaan.

Ja heb ik gedaan, zelfs het mapje mods opnieuw aangemaakt en alleen een paar nieuwe downloads er in gezet

:frown: