Simstopic #1

Bij sommige mods kun je onderdelen verwijderen, doordat ze per onderdeel een aparte file hebben. Ik dacht dat dat sowieso bij de slice of life mod kon, dus dat kan je altijd nog doen als je een deel zat bent.

Ik heb afgelopen weekend ook de University uitbreiding gekocht en vind het heel leuk! Wat ik wel jammer vind, is dat ik de Sims zo snel beu ben de laatste tijd. ‘Vroeger’ kon ik mezelf er echt in verliezen en uren achter elkaar spelen. Nu ben ik het vaak van het ene op het andere moment beu, meestal al na anderhalf of 2 uur, en sluit ik hem dus direct weer af. Dus ik vraag me af hoe vaak ik deze nieuwe uitbreiding ga spelen!

7 likes

Ja, misschien moet ik dat eens proberen. Rags to riches ken ik wel, volgens mij heb ik daar weleens wat YouTube filmpjes van gezien. Heb je een site waar verschillende challenges opstaan? Als ik zoek op die berry challenge krijg ik wel resultaten, maar ik weet niet of er een ‘originele’ site is (en sommige dingen begrijp ik ook niet, maar dat kan aan mij liggen).

Ik snap deze niet helemaal; er staan bij elke generatie allerlei eigenschappen die je je sim moet geven, maar als je kinderen krijgt kan je toch niet altijd kiezen welke eigenschappen of haarkleur ze hebben?

Dubbelpost;

Mijn mods en cc doen het niet meer (sinds de update). Ik heb ze netjes uitgepakt (als .packages dus) in het mapje EA/De Sims 4/mods staan, en heb modiciaties aanstaan in spelopties, maar ze verschijnen niet. Als ik in opties naar ‘bekijk modificaties’ ga is het lijstje ook leeg. Ik heb het spel ook al meerdere keren opnieuw opgestart. Wat doe ik fout?

Heb je ze ook opnieuw gedownload? Soms moet de cc ook geupdate worden dus dan is het afhankelijk van of de creator dat heeft gedaan.

Ja heb ik gedaan, zelfs het mapje mods opnieuw aangemaakt en alleen een paar nieuwe downloads er in gezet

:frown:


Dit ziet er zo leuk uit! 23e weer stemmen :grin:

7 likes

Op mijn vorige pc kopieerde onedrive alle mappen waardoor ik van alle mappen automatisch een kopie kreeg. Dus bijv. c schijf > ea > de sims > mods EN c schijf > onedrive > ea > de sims > mods

Als ze in de tweede map stonden werkte het niet. Geen idee of het je iets helpt, maar het is misschien het checken waard

1 like

Heeft iemand een idee wanneer Origin in de sale gaat?

Huh wat is dit? Waar moet je precies op stemmen?

Er is nu sale! Heb studentenleven voor 50% :smiley:

3 likes

Heb na jaren weer eens Sims 3 gespeeld. Wat een verschil. Ik ben altijd diegene die schreeuwde dat Sims 4 prima is maar nu ik weer Sims 3 heb gezien is Sims 4 zo’n tegenvaller. Sims 3 is zoveel boeiender, zoveel meer diepte en beter uitgedacht. Ik had eindelijk weet dat niet kunnen stoppen met spelen.

Ik denk dat het komt omdat Sims 4 te makkelijk is. De behoeftes zijn makkelijk te vervullen en carrière maken is super simpel. Waardoor je je zo snel verveeld. In Sims 3 moet je er echt wat voor doen. Ook heeft Sims 3 nog een beetje de quirkyness van Sims 2. Dat reacties krijgt als ‘ik ga liever patiencen met een stelletje llama’s’ als je iemand uitnodigt die je niet mag.

8 likes

Ik mis deze sass ook. Als je slechte relaties repareert is het altijd “dankjewel dat je onze relatie erdoorheen helpt :pray:” in plaats van “ik wil die lama niet meer zien”. Vind het wel fijn dat in de sims 4 de andere sims zelfstandig gesprekjes gaan voeren en dat je de computers kan vergrendelen zodat bij niet elk feestje in een LAN-party verandert.

13 likes

Eens, alleen kon mijn computer de sims 3 met uitbereidingen echt niet meer aan.

Prachtig dit, sims aangemaakt om eindelijk Studentenleven te spelen. Voor mijn doen best lang bezig geweest met outfits etc. Gaat ze na 3 dagen dood door brand. Joeeeee. Ik weet niet eens of ze nou een beurs had gekregen :joy:

19 likes

Als mensen nog twijfelen om lid te worden van die secret society bij de universiteit: niet doen!! Ik word gek joh, mijn sim is er al lang uit maar elke dag komen die fucking sprites weer. Ik heb geen zin in meer om er iets mee te doen dus nu is m’n sim telkens tense +3. Zo’n irritante bug dat dat blijft ook al ben je die groep al uit.
(Geen idee of iemand weet waar ik het over heb haha)

5 likes

Ik heb hier echt hard om gelachen, zo droog

“I don’t live in Rosedbud”

7 likes

Haha fantastisch!

Je kan de ‘onbezorgd’ trait of zoiets kopen van je levenspunten! Daardoor heb ik er geen last meer van🎉

2 likes