Simstopic #1

Mijn fav sims youtuber!

Video van gisteren ook
‘A Sims 4 community survey? In this economy?’

4 likes

De bug met het douchen is gerepareerd!

5 likes

Hee en dat tijdsprobleem van mij. Al had de tip van @Sloeber het al opgelost :raised_hands:

2 likes

Haha ik heb echt meerdere malen aan mijn cijfer 3 toets op het toetsenbord zitten prutsen omdat ik dacht dat ie was blijven haken. Blijkt het een bug te zijn. :crazy_face:

1 like

Hahaha ik deed eerst echt hetzelfde :sweat_smile:

Nog drie kwartier en dan eindelijk Tiny Living. Ik vind tot nu toe alle meubels mooi. Hoop alleen niet dat ik te snel door het bed doodga

6 likes

Oh hij komt pas om 7 uur? Zit al helemaal teleurgesteld achter mijn laptop want kon hem nog niet kopen haha.

Jaaa :sob: Ben zo ongeduldig nu hahaha

Toch maar besloten om tiny living niet te kopen… ben niet zo’n bouwer. En ik had seasons nog niet; dus heb die gekocht!

2 likes

Ik heb 'm net gekocht en ga 'm NU spelen! Ben benieuwd!

1 like

Hoe kun je kiezen hoe groot je je huisjes bouwt? Ik heb nu zelf een tiny house gemaakt, maar da’s niet de bedoeling natuurlijk, haha

Bij kaveleigenschappen heet het geloof ik. Als je normaal bouwt staat daar particulier, maar nu is daar nog een extra optie bijgekomen. Daarna heb je de keuze uit 3 soorten. Een micro huis (32tegels), een tiny huis (64tegels) en een klein huis (100 tegels). Per soort zitten er voordelen aan, zoals betere relaties etc. Hoe kleiner de woning, hoe meer voordelen.
Ik typ dit trouwens uit mijn hoofd dus wellicht zijn het net iets andere termen. :grimacing:

1 like

Mijn laptop laadt niet meer en ik denk dat dat oplaadstukje defect is :flushed::sob: Hopelijk kan het gerepareerd worden want het is mijn sims laptop haha.
Had zoveel zin in deze Tiny living package!


Ik moest hier om lachen :joy:

29 likes

Ik ontving ook laatst deze (al heb ik geen (puber)zoon of kind), maar daar moest ik ook om lachen :joy:

10 likes

Neee! Ik vind dit best wel stom. Sims gaan dus echt super snel dood door dat bed?

Ik heb ook het idee dat Sims iets te snel dood gaan door dat bed.

Er is een Origin sale! Helaas niet de stuff packs die ik mis :sob:

1 like

Hahahah dat is echt heel kut!

Ik wil ook klein wonen kopen maar origin werkt niet mee. Als ik wil betalen bij ideal is de scancode zo groot dat hij hem niet pakt.

Irritant!