Simstopic #1

Haha, ik ben weer als een malle cc aan het downloaden om niet in herhaling te vallen en kwam deze set tegen:

Love Ikea spullen! :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Essentiële Tuin!

Oeh, die ga ik morgen installeren! Weet je toevallig nog meer Ikea cc?

Heb het aangepast! :+1:t3:

1 like

Ik ga beginnen :grin:

1 like

Nee, niet echt, ik zou wel meer Ikea items of sets willen hebben. Deze set heb ik ooit geprobeerd te downloaden. Maar het bed werkte helaas niet maar de schilderijen en het lampje wel, al weet ik niet of dat echte Ikea items zijn…

Voor wanneer moet het af?

Oh moeilijk met 20.000! Hierbij mijn inzending. Huis voelt gelijk een stuk kaler. Haha.
En de tuin willen doen was geen optie. Al het geld was al op!

Samenvatting

15 likes

Lastig! Misschien binnen een week?

Dat de laatste dag dat je je inzending kunt doen op zaterdag 6 april is? Of misschien vrijdag, zodat er volgende week weer een nieuwe challenge gedaan kan worden :smirk:. Wat vinden jullie?

Tm vrijdag avond vind ik wel een goeie!
Misschien lastig voor mensen deze challenge. Maar voor nieuwe challenges heb je dan wel een volledig weekend.

Een challenge zonder CC lijkt me ook wel leuk! Benieuwd wat iedereen er dan van maakt. Mogelijkheden zijn dan toch een stuk minder!

2 likes

Badkamer

Servieskast

Oooh thanks, mooie sets! :smile:

1 like

Nee, wat mij betreft doe je ermee wat je wilt, zolang de buitenmuren maar intact blijven :grin:

1 like

Ik heb het madeliefhutje afgemaakt! Op naar de volgende challenge.

Welcome to my crib











6 likes

Oke ik heb mijn Essentiële tuin ook af. Alleen had ik geen geld meer over voor de tuin haha. En ik vergeet de hele tijd mijn foto’s in hoge resolutie te maken. Hier alvast een voorproefje haha. Ohja, ik hou van wit.

Essentiële tuin zonder tuin

12 likes

Mijn huis zonder tuin is ook af!

Essentiële Tuin

17 likes

Haha zo mooi datvhet huis essentiele tuin heet en dan niemand els heeft voor de tuin

Ik heb madeliefjeshut ook gemaakt, maar heb geen cc dus is exht minder leuk dan die van jullie en was dit weekend ah verhuizen dus sims even geen prio haha.

Wel heel leuk om alles te zien; overweeg nu ook cc te downloaden. Zijn dat grote bestanden/zwaar voor je spel of laptop?

Ik heb ook de essentiele tuin zonder tuin af! Ik ging voor een beetje een bohemian stijl:

Samenvatting

10 likes

Wat slim om die indeling zo te doen! Ik zat daar echt mee te kloten haha, nooit aan gedacht om de voordeur daarheen te verplaatsen

1 like

Ik ben nu een shitload aan cc aan het downloaden maar heb sloom internet dus duurt even. Maar daarna ga ik losssss!

4 likes