Simstopic #1

Ik heb ook de essentiele tuin zonder tuin af! Ik ging voor een beetje een bohemian stijl:

Samenvatting

10 likes

Wat slim om die indeling zo te doen! Ik zat daar echt mee te kloten haha, nooit aan gedacht om de voordeur daarheen te verplaatsen

1 like

Ik ben nu een shitload aan cc aan het downloaden maar heb sloom internet dus duurt even. Maar daarna ga ik losssss!

4 likes

De .package bestanden die je download in dit mapje doen (volgens mij hetzelfde mapje op mac):

En dan ingame custom content aanvinken in de settings :grin:

Peacemaker heeft mooie sets, en op The Sims Recourse heb je veel items! Op Pinterest heb je ook goede inspiratie voor cc, maar af en toe zijn de download links daar echt onvindbaar :laughing:

2 likes

Hahahah wat creepy, ik liet mijn vriend ook de Sims spelen, maar hij wou alleen maar vechten met de buurman :joy:

3 likes

Voor mijn part maken we de poll voor de Essentiële Tuin pas op zondag, maar wel leuk als we dit weekend weer met een nieuwe challenge kunnen beginnen :smile:

Ik mocht de desktop van mijn vriend overnemen, dus ik heb alles geinstalleerd en nu ook de sims. Zegt ie bij het opstarten dat de videokaart het niet ondersteunt :cry:. Ik baal echt vet. We hebben wel nog een goede videokaart die erin kan maar dat kan ik zelf niet, geen idee hoe het werkt. Maar ik dacht echt dat met de basispc en ingebouwde videokaart het wel zou kunnen…
Of is dit een vaker voorkomend probleem en moet ik iets anders instellen? Ik ben echt zo’n computernoob dus er stond iets van laatste drivers installeren maar volgens mij is dat dan toch gewoon met het installeren van de computer gebeurd?

Is er geen manier waarop we makkelijker overzicht kunnen krijgen? Als ik nu ga stemmen weet ik al niet meer wat iedereen gemaakt heeft :see_no_evil:

Ja goed plan!!

Vind alle challenges heel tof en vind alles enorm inspirerend om zelf weer toe te passen in mijn simshuizen, maar vind alles zo enorm afhangen van smaak, dat ik een “winnaar” kiezen eigenlijk misplaatst vind. Ik ga geen cijfer geven aan iemand anders zijn smaak. Vandaar mijn nay :hugs:

9 likes

Ik heb ook gestemd met dezelfde reden.
Vindt het juist leuk om dit zonder “druk” te doen en het puur voor de lol te doen :relieved:

4 likes

Ja dan wordt het echt meer een wedstrijd inderdaad. Zolang het niet wordt ingericht naar eigen smaak, maar echt naar challenge, snap ik het stemgedeelte.

3 likes

Los topic hoeft voor mij niet, er wordt hier al niet zo heel veel gepost! Zolang ieder gewoon spoilers gebruikt lijkt het me prima, toch?

2 likes

Ik heb echt moeite met het budget haha shit

1 like

Eens! Ik denk dat ik de deadline en winnaars achterwege laat voor de huidige challenge

Maar wel fijn als er regelmatig nieuwe challenges komen (met of zonder stemmensysteem). Ik vind ze zo leuk :smile:

2 likes

Een apart topic is voor mij part ook niet nodig. Ik stoor me niet aan de creaties de gepost worden en houdt het ook wat levendig.
Wat betreft een winnaar ben ik het eens met wat hiervoor gezegd is. Maar indien er thema’s zijn zou het eventueel kunnen.
Is het ook een idee om een intekenlijst te hebben wie welke week bepaald wat de challenge is? Dan geldt niet het recht van de eerste op elke maandag.

2 likes

Ik krijg het eeecht niet voor elkaar om dat huis voor 20.000 in te richten, laat staan een tuin. Dus ik heb m stiekem alsnog ingericht voor meer geld :flushed: Niet helemaal eerlijk, maar vond het toch wel leuk om screenshots te delen! Screenshots zijn altijd leuk om te zien vind ik :grin:

Essentiele tuin

12 likes

Mijn CC is vaak allemaal goedkoper haha. Ik kwam ook echt makkelijk uit.

1 like

Ik dacht juist andersom… bij mij ging het ook wel makkelijk. Ik kocht bijvoorbeeld alleen de goedkoopste planten, TV en koelkast en de keuken heb ik heel klein gehouden qua kastjes

Nou ik moet zeggen dat ik totaal niet naar de prijzen kijk en gewoon kocht wat ik leuk vond, misschien dat ik daarom niet uit kwam? Kochten jullie alleen het goedkoopste?