Simstopic #1

Ooh wat een leuke cc schilderijen :heart_eyes:

1 like

Vorige keer was ik speciaal via de laptop op het forum gegaan om de foto’s te kunnen uploaden, maar toen waren ze blijkbaar niet te zien?

Even een test bij deze.

Yes, ik zie ze in ieder geval haha. Swipen maar. Heb een man, vrouw en dochter 'gemaakt' dmv het dobbelsteentje. Je ziet ze op straat staan. Slaapkamer van dochter is nog wat kaal en heb alleen de vlonder wat minimaal aan kunnen kleden met wat bloembakken. Heb de binnenmuren van de badkamer veranderd en nu kun je alleen via de badkamer of hobbykamer de grote slaapkamer in. In plaats van een eettafel heb ik een bar in de keuken gemaakt. En geen cc dus. Maar dat zien jullie zo wel, haha.
4 likes

Ik heb heel lang geleden voor de Sims 2 weleens CC gebruikt maar nog nooit voor Sims 4, dus ik ga ook maar eens wat dingen downloaden (echt bizar hoeveel mooie meubels er zijn!) en dan als ik meer tijd heb meedoen aan een van de challenges. :slight_smile:

Zulke mooie meubels. Waar download je meestal?

Het meeste download ik van Thesimsresource. Daarnaast nog wat dingen van Mio Sims, Mxims en Peacemaker

1 like

Vond het dit keer door het budget best moeilijk

Samenvatting

14 likes

Mijn sim werd heel verdrietig wakker omdat er iemand is overleden maar nu duurt de rouw 2 dagen en blijkbaar helpt het om naar het graf/de urn van die dode sim te gaan maar ik heb geen idee waar dat is hahhaa :sob:

1 like

Ik zie echt super mooie planten bij iedereen, waar halen jullie die vandaan? Op the sims resource kan ik niet zo veel vinden als ik zoek

edit: oh ik heb iets gevonden, voor de liefhebbers; https://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims4-sets-objects-garden/title/erin-plants/id/1425389/

2 likes

Heel veel verdrietige dingen doen zoals de somberheidslijn bellen en in bed huilen, daar gaat het verdriet sneller van omlaag.

2 likes

Ja, daar was ik idd al mee bezig haha

Somberheidslijn bellen? Hier heb ik echt nog nooit van gehoord, wat grappig! Is dat gewoon basegame?

Dacht dat het basegame was! Hele verbetering ten opzichte van die clown die in de sims 1 kwam als je sim verdrietig was :joy:

5 likes

domme vraag misschien, maar ik speel altijd via origin en heb CC. Kan ik origin nu wel bijwerken of gaat mn spel dan naar de klootn ivm de CC?

Gaat bij mij altijd goed! Volgens mij moet je de cc daarna wel weer aanvinken maar dat weet ik niet meer 100% zeker. Het kan wel zijn dat bepaalde cc het niet meer doet na een update. Maar dat heb ik zelf nog niet heel vaak meegemaakt.

2 likes

top, thanks voor je snelle antwoord :smiley:

1 like

joehoee eindelijk tijd gehad en hier is ie dan, voor mijn doen heb ik allemaal gekke muren gedaan… Na al het bouwen heb ik nu wel weer zin om gewoon te spelen :slight_smile:

edit: kakkie was een overzicht van bovenaf vergeten. Ja dubbelkak, nu heb ik wel een overzichtsfoto gemaakt, maar ben ik het raster vergeten uit te zetten.

dem crazy muren

7 likes

Kwam toevallig deze challenge tegen:
Lijkt me leuk om te doen!

Komt er kortgezegd op neer dat je geen fouten mag maken. Meubel eenmaal geplaatst is defintief. Bouwen van het huis zit hier bij in. Ze heeft er ook nog een tijdlimiet op gezet.
Iets voor volgende week? :grin:

8 likes

Jaaaa! Leuk zo’n challenge, lekker random

Volgens mij wordt dit echt een zooitje :joy:

Wat mooi!!! Hoe maak je dat, dat het huis zo op die palen staat?

1 like