Simstopic #1

Welke challenge zullen we deze week doen? :grimacing:

Mij lijkt een challenge met alleen maar basisgame inrichting, vloeren en muren wel leuk om te zien!

2 likes

misschien een tiny house met een bepaald aantal vierkante meters? en dan evt met verdieping of zonder

3 likes

Tinyhouse lijkt me leuk ja! Misschien staat er een toffe in de Sims Gallery die we allen kunnen downloaden en opnieuw inrichten ofzo.

1 like

Ik ga nu bezig met een tinybuild van 7 hokjes bij 5 hokjes. Met alleen begane grond. Onbeperkt geld en met cc. Iemand zin om mee te doen?

3 likes

superleuk! ik ga kijken of ik nog tijd heb. anders doe ik het van t weekend

1 like

Yes i’m in! Laten we hem weer t/m zondag lopen? :grimacing:

1 like

Is goed! Deze challenge tot zondag. Tiny house build, 7 bij 5 (tuin niet inbegrepen). Mag alles zelf bouwen. Enkel begane grond. Cc en onbeperkt geld.

Helemaal goed! Zullen we dan de volgense challenge zonder cc doen? Is ook veel animo naar.

Oh en: voor hoeveel personen is het huisje? 1?

1 like

Huisje is voor 1 persoon!

@DahliaDavin haha volgende challenge mag van mij zonder cc, maar dan moet iemand anders m even bedenken want ik vind zonder cc stom dus doe niet mee aan die challenge :joy:

Niet echt eisen, maar het moet wel leefbaar zijn. Als in, woonruimte, slaapruimte, keuken en badkamer.

Hahaha. Ja ik vind de huizen ook 1000x mooier met cc en sowieso veeel meer mijn smaak. Maar ben wel benieuwd wat iedereen ervan kan maken zonder cc!

1 like

Hierbij mijn tiny house! Tuin is wel groot in verhouding tot het huisje maarja zo’n lap grond is ook zo saai

Tiny House


Dit is Roos


Dit is Lily

34
Familie portret

17 likes

Hier is mijn tiny-huis :grin:. Helaas moet mijn Sim voor de TV eten, want ik had geen plek meer voor een eettafel.

Tiny-huis

15 likes

Wat een geweldige keuken! Weet je toevallig van welke cc die komt? Oh en die muren? ik zag ze ook al veel bij @HvO en zijn zo leuk!

Oh en ik ben bezig met de inrichting van een penthouse, ben er al een paar dagen mee bezig en het wordt zo mooi haha! Post het wel hier als het af is en daarna ga ik ook het tiny house doen!

1 like

Thnx! Ik ga vanavond thuis even op zoek!

1 like

Jouw CC is zo mooi! Weet ie toevallig waar je die planten, lijsten en bank vandaan hebt? :grin:

Ik heb 4 dagen geleden toevallig de directe link van die muren geplaatst hier!

1 like

Leuk gedaan!

1 like

En hierbij mijn tiny house :grin:

Tiny House!

18 likes