Simstopic #1

:sob: :sob: :sob: wat sneu haha. je had ze ook kunnen laten uitputten en dan komt de kinderbescherming ze halen!

1 like

Hhahahah! Ik heb dat wel een keer gehad, te lang laten huilen in bed. Maar dat was nieteens express. Kind bleef wel in de stamboom maar nooit meer terug gezien. Snap dat het niet definitief voelde :joy:

3 likes

Ik had eerst niet door in welk topic ik zat :woozy_face::woozy_face::rofl: hahaha

5 likes

ik heb een lijstje met de namen van de meubels/spullen etc, en dan heet de slaapkamer bijv francium. dan typ ik in de zoekbalk francium in en dan heb je gelijk alle alles met die naam! nadeel is wel dat je bijv het bed hebt aangeklikt en geplaatst hebt in je huis, dan dan een vloerkleed uit diezelfde serie wil plaatsen, dat je dan weer opnieuw op de naam van het artikel moet zoeken, maarja.

waar heb je deze cc van?

Je kunt ze aan de rechterkant selecteren op aangepast materiaal. Vervolgens kan je weer per soort zoeken en dan zie je alleen cc.

1 like

Dit kunnen ze dus wel overleven als ze hun fitness niveau heel hoog hebben. Ik moest de mijne uiteindelijk een koeienplant laten groeien die hem vermoord heeft, want hij hij bleef alle seks overleven…

2 likes

Ik heb dus al heel lang die Vampier uitbreiding, maar gebruik hem echt nooit. Ga er straks even mee spelen en kijken wat je er eigenlijk allemaal mee kan

@Rockabye ja precies, die gebruik ik ook wel en de spinnenwebben voor in mn wijnkelders haha.

Ik had een gewone Sim gemaakt en zij is verhuisd naar Forgotten Hollow (die vampierstad, mijn spel is Engels dus weet niet hoe die in NL heet). Daar heeft ze nu allemaal rare dingen ontdekt zoals de vleermuizen en Vlad zn standbeeld, haar nieuwe buren doen maar raar… Dus is ze in de bieb op zoek gegaan naar informatie over vampieren. Een paar nachten later werd ze door Caleb gebeten en ze zit nu in haar transformatie!

Tot dusver de update haha

8 likes

Hebben jullie ook last van de bug dat je geen zwangerschapsverlof op kunt nemen? Ik wel en ik vindt het stom.

1 like

Ik ook, ik heb het al meerdere malen geprobeerd en ook gegoogled om te fixen, maar het lukt niet :disappointed:

Ik heb voor het eerst in jaaaaren nu weer Sims haha, heb gisteren de base game gekocht en een vieze hoeveelheid cc gedownload en zelfs een muis voor m’n laptop. Ga zo de rest van de dag spelen en denk dat ik dan wel even een late tiny house kom laten zien. Als ik nog weet hoe alles werkt. Heb vroeger obsessief Sims 2 gespeeld en vond Sims 3 eigenlijk minder leuk, ben benieuwd hoe ik Sims 4 vind :thinking:

3 likes

Ja en al best lang ook! Best jammer want mn nieuwe sim is net per ongeluk zwanger.

Hahaha wat toevallig! Heb net een strandhuis gemaakt vanmiddag. Wilde hem hier net komen posten. Maar misschien moet ik hem toch maar bewaren totdat de challenge komt :smirk:

Ik heb net even twee uurtjes gespeeld maar … wat is dit? Echt heel anders voor m’n gevoel, voelt alsof ik nog nooit gesimst heb. Leuke huisjes en alles zal ik dan ooit op een dag posten zodra ik verder ben dan googlen ‘how to place a roof in sims 4’ :slightly_smiling_face:

2 likes

Dit is de enige uitbreiding die ik niet heb. Heb je dan overal vampieren rondlopen of alleen in die wereld?

Mijn sims hebben een dierenkliniek in de wereld van honden & katten, maar nu had ik iemand aangenomen en ineens was hij zo bezeten als in strangerville. Komt dat virus nou ook voor in andere werelden? Heb ik nog niet eerder gezien.

Nee niet alleen in die wereld, maar je hebt er vrij weinig last van. Volgens mij zijn er in totaal 3 vampieren.

Ik heb er vandaag dus veel mee gespeeld en vind het best een toffe uitbreiding, mits je van zulke onnatuurlijke dingen houdt.

Er zit een heel puntensysteem bij om perks te ‘kopen’ net als in Get Famous, dat vind ik echt leuk. En nieuwe recepten voor drankjes etc.

Maar ik denk dat je er ook snel op uitgekeken bent nadat je dit met 1 familie hebt gedaan. Aan de andere kant: dat heb ik met Get Famous ook

1 like

Mooi!

Ik heb echt al eeuwen niet meer gesimst. Wilde mee gaan oden met de challenges hier en gewoon geen tijd gehad :frowning:
Misschien zo nog even!

1 like

Ik Buffy haha!

Ik hou echt van dit soort fan-made pakketten. Echt zo mooi en creatief!