Simstopic #1

Ohhh ik vind dit eigenlijk wel heel leuk!

Super leuk! Altijd leuk ook zo’n glazen dak. Ik heb er op de een of andere manier altijd ruzie mee omdat ik het plafond van de begane grond dan niet kan verwijderen :expressionless:

1 like

Ik heb een huisje gemaakt voor 17.500!

Helemaal anders dan ik normaal maak.

Samenvatting

13 likes

oh huh, probeer het nu inderdaad en gaat wel meteen weg. :thinking:
Probeerde het vanmiddag in mijn strandhuis en toen lukte het niet, echt mee lopen klooien. Maaaar moet wel zeggen dat ik een smal tussenstuk in het dak wilde plaatsen wat van glas was. Dus had het dak in stukjes geknipt en kreeg toen ook allemaal muren. Misschien dat het daar dan aan lag.

1 like

Is er niet een manier dat jij je modsmap als zip kan uploaden ofzo? jij hebt zulke mooie spullen :scream:

3 likes

Het is een mix van voornamelijk http://novvvas.tumblr.com/tagged/novvvas en http://mxims.tumblr.com/ en een beetje the sims resource random dingen!

1 like

Ik ben een aardbeienkwekerij aan het bouwen en was op zoek naar wat boerderij spullen. Toen kwam ik deze leuke varkentjes tegen op thesimsresource!! Ze bewegen niet en kunnen niks maar ze zijn wel schattig haha

18 likes

Waar zijn die ramen van ? :heart_eyes:

Ik zou sowieso sims 4 kopen via Origin, vind Origin erg fijn werken. En als je echt sims meer wil gaan spelen in combinatie met wat cc en een paar uitbreidingspakketten, loopt sims 3 meteen vast (op mijn gaminglaptop liep ie vast met iets van 100 cc en 2 uitbreidingen). De open wereld van sims 3 is echt prachtig, maar ook meteen de reden van het vastlopen en de reden waarom er zo snel een sims 4 is gemaakt na de sims 3. De sims 3 werkt gewoonweg niet goed.

1 like

@Tsundoku ik vind Sims 3 leuker, ook de uitbreidingspakketten daarbij zijn leuker en uitgebreider. Maaaarrr Sims 4 is echt veel mooier. Daarom speel ik Sims 3 niet meer. Maar aangezien jij Sims 2 gewend bent, zou ik voor Sims 3 gaan, mits je een goede pc hebt, want Sims 3 loopt minder soepel dan Sims 4

1 like

Het gekke is dat toen sims 4 er nog niet was en ik dus nog altijd sims 3 speelde, deed sims 3 bij mij het heel goed. Sinds sims 4 er is krijg ik sims 3 niet eens goed opgestart. Heel raar

Ik ook, ik schrik me nu nooit meer dood

2 likes

Jaaa met dat schermpje rechts onderin! Zo veel hartverzakkingen door gekregen haha

3 likes

Hoe gaat het met de 100 baby challengers?
Ik heb nu 32 baby’s en ik vind het nu al lang duren. Dus ik zit in de dubio om het te stoppen, en tegelijkertijd vind ik dat zwak van mijzelf.

Wooow welke is dat? Ik wist helemaal niet dat die bestond

Ooooh is dat dat grote vierkante ding?
Dat ding dat bij de thermostaat en de rookmelder staat?
Dacht dat het gewoon een lomp grote rookmelder was :sweat_smile:

Huhh hier weet ik ook niet van

Wat leuk! Zo jammer dat er geen paarden meer zijn in de sims 4. Vond het altijd zo leuk om een boerderij met stallen en een buitenbak te maken

2 likes

Ik zou toch echt aanraden om sims 4 te kopen en even wat chille avondjes op thesimsrecourse te spenderen voor mooie cc. Als je laptop bij de basisgame van sims 3 al gaat flikkeren (dat kreeg mijn laptop ook op een gegeven moment bij sims 3), gaat sims 3 plus 1 uitbreiding al helemaal crashen.

1 like

Een week later maar ik heb ook eindelijk mijn tinyhouse af, haha!

Summary

11 likes