Simstopic #1

Wat leuk! Zo jammer dat er geen paarden meer zijn in de sims 4. Vond het altijd zo leuk om een boerderij met stallen en een buitenbak te maken

2 likes

Ik zou toch echt aanraden om sims 4 te kopen en even wat chille avondjes op thesimsrecourse te spenderen voor mooie cc. Als je laptop bij de basisgame van sims 3 al gaat flikkeren (dat kreeg mijn laptop ook op een gegeven moment bij sims 3), gaat sims 3 plus 1 uitbreiding al helemaal crashen.

1 like

Een week later maar ik heb ook eindelijk mijn tinyhouse af, haha!

Summary

11 likes

Omg, iemand heeft dus een Henry Puffer stuff pack gemaakt. :heart_eyes: (naar de poster van ‘Henry Puffer’, die in de base game zit). Zo cool en zo mooi gemaakt allemaal!

4 likes

Vroeger las ik echt vaak het boekje dat bij uitbreidingen zat, stonden vaak goede tips in. Want ik heb nu bijvoorbeeld bij get famous geen idee hoe ik beroemd kan worden.

3 likes

Wow super mooi man! Doe je er ook nog een familie in of ben je meer een bouwer?

Meh, ze zwaaien niet meer als ze niet langs een kabouter kunnen, maar veel intelligenter vind ik ze niet

4 likes

Dat was juist zo leuk

1 like

Ik haat het ook altijd zo dat het bezoek van mn sim direct naar die computer loopt en gaat zitten computeren.

10 likes

Ja!! Dat begrijp ik ook nooit!

1 like

Zo mooi!

Dit huis geeft me echt heimwee naar de Sims 3 Sunlit Tides wereld waar ik altijd huizen op het strand bouwde. Zo leuk dat ze toen konden zwemmen en varen. Ik hoop dat dat ooit nog terugkomt in Sims 4

5 likes

Je kunt toch een kamer omhoog trekken met het pijltje? Of bedoel je dat niet haha

Dat vond ik ook leuk! Helaas liep deze wereld wel vaak vast :weary:

2 likes

Wel als je 1 vierkant maakt. Ik ga het asap proberen :grimacing:

1 like

Okee dan zeg ik: eerst de keuken bouwen, omhoog trekken en dan de rest? En anders sorry voor de dode mus!

Wow! Wil je deze op de gallery delen? :pray:t2:

Wat ik echt tof vond bij Sims 3 was dat je alles aan kon passen naar een ander patroon. Kleren, meubels alles kon je een ander kleurtje of patroon geven. Ik gebruikte bij Sims 3 daardoor ook nauwelijks cc

2 likes

Same here! En Sims3 had ook een online store van EA zelf met leuke content. Mis dat ook.

beetje laat, maar hier is dan alsnog mijn tiny house, 5x7! foto’s in spoiler :slight_smile:
edit: er was geen plek meer voor een kledingkast dus vandaar het kledingrek in de woonkamer. en om het allemaal wat ruimtelijker te houden een halve muur tussen de woon- en slaapkamer!

foto's!

15 likes

Is er al wat meer bekend over die update in juni waardoor de sims niet meer op elke computer gespeeld kan worden?