Simstopic #1

Sims 2!

Nice!! Die had echt de beste uitbreidingen. Enjoy :grimacing:

1 like

Omg hoe heb je dit laten werken op je laptop?

1 like

Voor iemand die een beetje uitgesimst is heb je toch weer hele leuke huizen gemaakt!

Is het je bij deze nu gelukt om een splitlevel te maken? Of lijkt dat zo.

Ehhh, geen idee? Het werkt gewoon haha

Haha dit gebeurt mij de laatste tijd steeds in mijn dierenkliniek. Valt er ineens weer een van mijn medewerkers neerā€¦

2 likes

Ik ben nu Sims 4 aan het downloaden ahhhhh

4 likes

Oke, ik bak er nog helemaal niks van, heb ook nog geen muis en daā€™s best lastig haha. Maar als ik toetsen combinatie (op mac) voor cheats gebruik maakt die een foto?!

Niet control + shift + c? :blush:

1 like

Dat deed ik, althans op mac moet het dan met CMD, maar ik bleeeef maar fotoā€™s makenā€¦

1 like

Ben nu bezig met een Duits/Oostenrijks huisje in de bergen

16 likes

Dit is zoā€™n schattig huisje!

1 like

Thank you!

zo leuk :heart_eyes:

1 like

Oooh, ja ik dacht dat het niet meer kon omdat Windows te nieuw is? Dus dat je een pc moet hebben met Windows 7 of zo, maar heb er niet zoveel verstand van hoor haha.

Oh nee werkt prima, je moet alleen even de resolutie aanpassen via een zijweg en ik heb van die zwarte vlakken onder mā€™n Sims en dat krijg ik niet weg, maar vind dat niet zo hinderlijk!

Aaah, ik vind het echt nostalgie. Ik heb de cd-roms nog bij mijn ouders liggen denk ik. Misschien volgende maand eens uit proberen. Al denk ik aan de andere kant dat het misschien wel tegen valt nu we al die nieuwe technologie van sims 3/4 gewend zijn?

Haha ja sommige dingen zijn onhandig, maar het is zoā€™n fantastisch spel en de nostalgie wint sowieso.

Ik weet wat ik ga doen als mā€™n studie afgerond is :smirk: super leuk!

Ik wil ook zo graag een universiteit uitbreiding voor Sims 4 hebben trouwens. Mis dat best wel. Heb trouwens nu geen tijd om te spelen, maar hoop dat er in juni iets uitkomt als ik wel weer tijd heb. Ik las op het Amerikaanse Sims forum dat er 3 pakketten uitkomen binnen nu en oktober dus dat is goed nieuws in elk geval.

2 likes

Is er een makkelijke manier om dooie sims weer in het land der levende te krijgen? En dan niet met ambrosia want dat is me teveel werk :joy: