Simstopic #1

Ik vind de Sims 4 tot nu toe wel leuk, maar aan de andere kant zoals ik verwacht had ook wel teleurstellend. Heb ook meteen al wat CC gedownload om het voor mezelf leuker te maken. Het spel zelf vind ik wel soepeler lopen dan de Sims 3 en de interactie met andere sims is veel beter, maar ik vind die stad vooral zoooo saai. Echt een mini stadje, ik ben 3 zo gewend dat je een mega stad hebt en naar allerlei verschillende parken en winkels etc kan reizen, er zijn bij 4 zo weinig opties om dingen te doen. Een huis bouwen vind ik ook nog knap lastig met al die nieuwe tools, bij 3 was ik -al zeg ik het zelf- echt goed in mooie huizen bouwen.

Welke expansion pack vinden jullie het leukst? Ik denk Jaargetijden of Pets? En: hebben nieuwe expansion packs ook nieuwe steden die wat groter/uitgebreider zijn?

Jaa, dat van die steden vind ik ook saai! Maar je kunt wel naar de andere steden reizen, dat is dan wel weer leuk.

Ik vind het stom dat andere families ook verouderen als je met een andere familie speelt. Ik had twee families en wisselde dat af, maar ineens waren de babies al tieners toen ik er weer mee ging spelen en dat vind ik stom.

1 like

Aah oke, de optie van naar andere steden reizen heb ik dan nog niet gezien.

Bij 3 speelde ik idd ook wel met meerdere families tegelijk, maar toen werd de rest van de stad ook gewoon ouder? Toen kon je zelf kiezen of je dat aan of uit had bij de Verhalenvoortgang optie. Maar oke, bij 4 kan dat blijkbaar niet :stuck_out_tongue: Vind het zelf wel fijner in ieder geval, maakt het wat realistischer.

1 like

Je kan het wel instellen bij spelopties. Iets met gespeelde huishoudens verouderen oid. Zijn wat opties wat je daar kunt kiezen. Weet ze even niet zo snel uit mn hoofd.

Wat betreft de expansion packs vind ik jaargetijden veel toevoegen en city living is ook leuk!

Edit: hahah wat ze hierboven zeggen dus

2 likes

city living vind ik wel een aanrader, je hebt dan ook keuze uit flats en het is niet zo dood als in die rustige wijken. Ik vind het spelen zelf nogal saai dus ik hou het gewoon bij bergen CC downloaden en toffe huisjes maken

3 likes

Thanks allemaal :innocent: Ik ga er ff over nadenken en ook wat filmpjes over de genoemde expansion packs kijken!

Bol heeft behoorlijk wat uitbreidingen in de aanbieding! Ik heb jaargetijden gekocht voor €20

1 like

Aaaaaah, throwback! Ik keek echt al zijn videos vroeger :joy:

Ik ga zelf ook nog jaargetijden er bij kopen denk ik!

1 like

Mijn sim is net overleden op zn eigen bruiloft
 great! :crazy_face:

16 likes

Ik ben zĂł nieuwsgierig hoe dit gebeurd is :grin: #leedvermaak

1 like

Hij was hysterisch en heeft zichzelf letterlijk dood gelachen :sweat_smile:

15 likes

3 likes

Ik heb friends nagemaakt in sims 4, lees personen, slaapkamers en keuken :smirk:

10 likes

Pics or it didn’t happen :grin:

1 like

Haha ik zal binnenkort foto’s maken, ben nog niet geheel tevreden. Op internet staan wel super veel inspiratie video’s zo knap gemaakt. Maar aangezien ik sims 4 basic heb, heb ik niet alle mogelijkheden.

1 like

Als ik mijn sim haar gang laat gaan eet ze de hele dag kaascrackers
 :joy:

1 like

Hopelijk de nieuwe expansion

1 like

Ik heb ook net als de rest van de wereld sims 4 gedownload en ben weer zooo verslaafd hahah, voel me weer helemaal 10 toen ik urenlang de sims 1 speelde

1 like

Ik heb eindelijk een muis, dat maakt het spelen een stuk makkelijker. Wat was nou de beste site voor meubels, kleding en haar?

2 likes