Simstopic #1

Thesimsresource, simsdom, pinterest en tumblr

1 like

Maar hoe download je dan vanaf Tumblr of andere websites? Op de een of andere manier krijg ik altijd een viruswaarschuwing!

Ik ga weer Simsen. Ik heb nu Get Famous gekocht en als het dan nog lekker draait koop ik Seasons ook nog. Ik moet dan nog 1 grote uitbreiding en wat kleintjes en dan ben ik compleet maar dat komt over paar maanden wel weer haha.

Lang leve websites die gamekeys verkopen.

1 like

Op the sims resource staan geen huizen toch? En wat is / betekend / doet Mesh? Zie soms staan dat je dat er nog bij mort downloaden.

xx een Sims 4 noob

Haha not at all, maar ga morgen wel eventjes tutorials zoeken haha!

Edit: ik snap wat jij bedoeld, maar niet hoe ik aan de mesh kom etc etc etc

Volgens mij niet. Ik ga het eens proberen vanaf een andere computer!

Oke ik ben weer helemaal verslaafd haha. :joy:

RustySims is een aanrader voor minimalistische en ‘maxis match’ kledij!

1 like

Mijn tweede avondje sims 4 ever eindigde in een afpakte peuter omdat ze mega honger had en moe was op een openbaar terrein en ik niet kon vinden hoe ik weer naar huis kon gaan en niet op pauze klikte toen ik ging googelen. Score.

Maar even serieus krijg je die nog terug?!

7 likes

Hi ben ik weer met de spam. Meer dan de helft van mij gedownloade dingen zie ik niet terug in de game… iemand enig idee wat ik verkeerd lan doen?

Mogelijke redenen:

Je cc is afhankelijk van een andere cc die je niet hebt.
Je hebt een .zip of .rar gedownload die nog uitgepakt moet worden.
Er zit een error in.
Je hebt per ongeluk cc van sims 2 of sims 3 gedld

Alles netjes uitgepakt! Ik heb met downloaden daar wel op gelet. En als ‘ie opstart heb ik ook zo’n hele waslijst met items… als er nou een paar niet werken, maar het lijkt wel meer dan de helft.

Wel kut, want nu staat heel die mods map vol met items die het niet doen. Kom er alleen natuurlijk niet achter welke :no_mouth:

1 like

Je zou handmatig kunnen kijken welke er allemaal in die lijst staan en welke niet maar dat kan een hoop werk zijn.

Ik heb zelf wel eens dat ik een cc download en dan blijkt het een retexture te zijn van een item wat ik zelf nog niet heb.

Ik weet niet of dit hier ooit al genoemd is! Maar ik gebruik het programma Sims Studio om te kijken welke mods het niet doen. Je hebt ook nog zoiets als Mods Conflictor (? Oid). Dan hoef je niet alles handmatig af te gaan.

Edit: ook geen idee of dit hier gepost is, maar hier staan echt heel veel cc sites gebundeld: https://ts4ccdirectory.tumblr.com/directory

1 like

@gep @Krabsalade en hoe kom ik daar aan? Ik ben met sims 4 echt helemaal onbekend haha

Heb je je sims geüpdate tot de nieuwste versie? Bij mij hielp dat toen ik veel cc niet zag. Oh en misschien voor de hand liggend maar heb je opgelet of je alle benodigde uitbreidingen hebt voor sommige cc?

Yes en yes! Ik ga met die studio aan de slag, eens kijken hoe het gaat. Zo stom want had echt toffe dingen dacht ik :joy::sob:

1 like

Hoe doe je dit in Sims Studio? Ik gebruik dat wel als bepaalde objecten het niet doen (zoals bij honden & katten met banken toen), maar wist niet dat dit ook kon! Ik doe het altijd handmatig, maar is zulk pokkewerk

Je kunt het op deze manier doen. Of bepaalde batch fxes (als bepaalde content het niet doet). Maar om het in een soort bulk te doen zou ik toch Mod Conflict Detector gebruiken. Dan kun je in een lijst zien wat er kapot is en wat er dubbel is. Alleen kun je dan tov Sims Studio niet het object zien.

Hoi, dom persoon hier. Als ik een familie/huis opsla op m’n pc, kan ik die dan laden op m’n laptop? Zelfde origin account enzo. Moet dat via library?