Simstopic #1

Grapje ik bedoel gallery

Haha nou, ik heb net een week geleden City Living voor de volle prijs gekocht en nu is alles met 50% korting op Origin.

Twijfelde nog of ik Get Famous wilde kopen maar dat ga ik dan nu maar doen. Als ik nou maar een week gewacht had met City Living :unamused:

1 like

Die is wel de volle prijs waard! Misschien helpt het? :grimacing:

1 like

Oh nee he haha, ik had nog niet gezien dat ze afgeprijsd waren :sweat_smile: dank voor de tip iig!

Ik heb nog geen expansions, zouden jullie dan Seizoenen of City Living aanraden als eerste…? En ik wil er eventueel een zo’n minder uitgebreid pack bij, welke is dan een aanrader? Ik zie door de bomen het bos niet meer en wil gelijk alles natuurlijk :joy:

1 like

City living absoluut!

1 like

Ik zou Seizoenen doen en Dine out (weet ff de Nederlandse titel niet).

1 like

Ik vind seizoenen héél leuk! Misschien helpt het om eventueel review filmpjes te kijken? Dan krijg je een beetje een impressie wat een bepaald gamepack inhoudt want het ligt ook wel aan hoe je graag sims speelt.

1 like

Mee eens! En ik vind Ouderschap ook echt een must, voegt veel leuke build/buy objects toe en ook leuke interacties met je peuters/kinderen/tieners. @Alocasia

2 likes

Origin heeft afbeeldingen gelekt van de nieuwe expansion. Wordt inderdaad Island Living :sunny:

6 likes

Ik wil dit ZO graag :heart_eyes:

2 likes

Ahh zo leuk!! En ze kunnen dus weer verbranden door de zon. Vond het al zo gek dat het bij seizoenen niet was toegevoegd. In de eerdere sims was dat altijd al.

4 likes

Zo vet :heart_eyes::heart_eyes:

Ik was al lang aan het wachten dat er weer eens korting was. Heb nu stedelijk leven, honden en katten en ouderschap gekocht :dancingbanana:

5 likes

Ik heb nog een Sims Middeleeuwen disc liggen maar zonder serial code. Onbruikbaar dan denk ik?

Goede tip om even een review te zoeken ja, dankje! Ik vond hele duidelijke overzichtjes van alle expansion packs, game packs en stuff packs op simsvip.com, super handig! (nu wil ik alleen wel nóg meer alles haha!). Ik denk dat ik aan Seasons meer bruikbare spullen/meubels zou overhouden (vind dat hoekbankje voor de vensterbank zo leuk en het bijenhouden en bloemschikken ook haha!) , maar die seizoenen lijken me ook wel lastig met regen enzo en je hebt wel om de haverklap die holidays.

City living heeft méér spullen die vrij komen maar minder mooie meubels. Maar het leven in appartementen vond ik in de Sims 2 altijd leuk en die festivals vind ik ook erg leuk bedacht.

Dus nu wil ik ze eigenlijk allebei, misschien moet ik mezelf voorhouden dat het nu twee voor de prijs van een is? :’)

Dank voor het meedenken ook @Rozevarken @RupiKaur en @anon44972210, fijn met wat extra input :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Aah. Ik ben zó teleurgesteld. Ik had op iets gehoopt wat meer diepgang in het spel brengt, zoals Generations bij sims 3 of Universiteit. Dit wordt weer zoiets wat een paar keer leuk is, maar daarna speel je nooit meer met deze uitbreiding. :roll_eyes:

3 likes

Oooh ik heb zo veel zin in deze uitbreiding. :heart: Heb ook een paar keer overwogen om voor Island Paradise Sims 3 weer te gaan spelen.

Oh ik ben zo hyped, ik keek zo uit naar een eilandwereld voor de sims 4! Sims 3 Island Paradise was ook één van mijn favoriete uitbreidingen (die men spel wel voortdurend liet crashen). Vind het alleen jammer dat de resorts niet lijken terug te keren, maar misschien komt dat nog in een game pack?

3 likes

Mwah, ziet er leuk uit, maar ik had veel liever iets met universiteiten gehad.

5 likes

Mijn grote droom is ook Universiteiten. Dat was echt geweldig. Vraag me af of ik de Sims 2 nog ergens kan spelen