Sims topic

Ik heb Sims 4 weer gedownload, heb het eigenlijk vooral veel als kind gespeeld en nooit met downloads. Nu zie ik dat jullie allemaal supertoffe huizen, meubels en kleren hebben, is dat allemaal gedowload? Zo ja, hoe werkt dat precies? Is dat per onderdeel of in pakket? Via welke websites? Normaal ben ik altijd vrij snel op Sims uitgekeken, maar ik denk dat dit het leuker maakt!

Oh en die uitbreiding stedelijk leven, waarbij je ook in appartementen kunt wonen, die lijkt mij heel leuk! Raden jullie die aan?

Stedelijk leven vind ik idd de leukste uitbreidingspakket. De appartementen en evenementen maken het spel echt wat leuker. Seizoenen is ook heel leuk. Ouderschap (?) Gebruik ik ook vaak. Verder kan je alles beter in de uitverkoop kopen

Ja, leukste uitbreiding! Die appartementen zijn leuk en de wereld ook.

https://www.google.com/amp/s/nl.softonic.com/artikels/de-sims-4-zo-installeer-je-mods%3Famp=1

Hier staat de uitleg van mods installeren. Echt heel simpel: downloaden, uitpakken, .package bestand in je (zelfgemaakte) mods map in de Sims 4 en dan inschakelen in het spel zelf.

De site die daar gegeven wordt (modthesims) en ook Tumblr vind ik handig voor spullen/kleding/haar etc!

http://modthesims.info/m/7375828
Ik heb voor het eerst CC gedownload, want ik wilde IKEA meubels. Deze persoon maakt meubels uit de Sims 2 na. Hopelijk is het mooi. Ik ga het zo proberen

Dankjewel. Ik ga het straks even proberen!

Haha wat cool! Ikea was een van mn favoriete Sims 2 uitbreidingen, omdat ik toen mn eigen huis echt goed kon nabouwen (ons halve huis was vroeger Ikea, zoals het hoort :stuck_out_tongue:)

Ik heb hier ook vaak last van, superirritant! ik ga je tip ook proberen!

@Vaiana Werkt de Ikea mod goed?

Ik heb de SNBank mod geïnstalleerd, zodat ik geld over kan maken naar andere sims! Super handig vind ik het, maar heb er wel voor betaald via Patreon, omdat het anders niet lukte om geld over te maken naar andere huishoudens of personen.

Inmiddels heb ik het huis verder ingericht, heeft mijn sim wat geld gespaard en verwacht ze samen met haar man een kind:

Het huis

De meubels en kleding komen van The Sims Resource

Ahh super leuk! Download je de meubels en kleding echt per stuk? Of kun je ook sets in dezelfde stijl downloaden? Per stuk lijkt me zo tijdrovend.

Ik heb de schoenen en kleding per stuk gedownload, maar de meeste meubels heb ik in sets gedownload.

Dit zijn een aantal sets die ik heb gedownload:

Deze ramen vind ik zo mooi! Maar je moet dan de set ook downloaden voor de lage en hoge muren.

En de meeste schoenen komen van deze gebruiker:
https://www.thesimsresource.com/artists/MJ95

Oh wauw, mooie dingen! Thanks voor het delen!

Ja gelukkig wel! Ben super happy met mijn Scandinavische appartement :grin:

Ik heb zonet Strangeville uitgespeeld in ongeveer 2 uurtjes, ik vond het wel leuk! Werkt een beetje op dezelfde manier als Get to work vind ik. En ik vond het ook een beetje op stranger things lijken inderdaad! Wel jammer dat je in 2 uur klaar bent

Wow 2 uur! :scream: Was me denk ik ook wel gelukt als ik niet was opgegeten :joy:

Ja ik spoel veel door hoor, vind anders dat die Sims zo langzaam bewegen haha. Heb trouwens wel 1x motherlode gebruikt maar verder geen cheats voor behoeften

Ik heb veel meubels van Peacemaker. Heeft alles op tumblr staan. Heeft veel mooie meubels vind ik die ook mooi in het spel passen! Heeft per meubel ook veel kleurenopties.
Je kunt bij hem ook in paketten downloaden. :blush:

Thanks, ga die ook even uitchecken.

Ik kreeg via Insta stories een advertentie dat Oirigin nu tijdelijk allerlei kortingsacties heeft. Dus heb na jullie enthousiaste reacties gelijk stedelijk leven gekocht! Ben benieuwd.

Wow sommige dingen wist ik niet

Hahaha ii wist niets hiervan! Ij wil echt die geheime plekken ontdekken