Simstopic #1

Ik heb nog een Sims Middeleeuwen disc liggen maar zonder serial code. Onbruikbaar dan denk ik?

Goede tip om even een review te zoeken ja, dankje! Ik vond hele duidelijke overzichtjes van alle expansion packs, game packs en stuff packs op simsvip.com, super handig! (nu wil ik alleen wel nóg meer alles haha!). Ik denk dat ik aan Seasons meer bruikbare spullen/meubels zou overhouden (vind dat hoekbankje voor de vensterbank zo leuk en het bijenhouden en bloemschikken ook haha!) , maar die seizoenen lijken me ook wel lastig met regen enzo en je hebt wel om de haverklap die holidays.

City living heeft méér spullen die vrij komen maar minder mooie meubels. Maar het leven in appartementen vond ik in de Sims 2 altijd leuk en die festivals vind ik ook erg leuk bedacht.

Dus nu wil ik ze eigenlijk allebei, misschien moet ik mezelf voorhouden dat het nu twee voor de prijs van een is? :’)

Dank voor het meedenken ook @Rozevarken @RupiKaur en @anon44972210, fijn met wat extra input :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Aah. Ik ben zó teleurgesteld. Ik had op iets gehoopt wat meer diepgang in het spel brengt, zoals Generations bij sims 3 of Universiteit. Dit wordt weer zoiets wat een paar keer leuk is, maar daarna speel je nooit meer met deze uitbreiding. :roll_eyes:

3 likes

Oooh ik heb zo veel zin in deze uitbreiding. :heart: Heb ook een paar keer overwogen om voor Island Paradise Sims 3 weer te gaan spelen.

Oh ik ben zo hyped, ik keek zo uit naar een eilandwereld voor de sims 4! Sims 3 Island Paradise was ook één van mijn favoriete uitbreidingen (die men spel wel voortdurend liet crashen). Vind het alleen jammer dat de resorts niet lijken terug te keren, maar misschien komt dat nog in een game pack?

3 likes

Mwah, ziet er leuk uit, maar ik had veel liever iets met universiteiten gehad.

5 likes

Mijn grote droom is ook Universiteiten. Dat was echt geweldig. Vraag me af of ik de Sims 2 nog ergens kan spelen

ja kan! Tarac heeft volgens mij een all in one download daarvan!

1 like

Ja, ik had ook liever Universiteit gehad! Denk overigens nog wel dat ie komt, op het Amerikaanse Sims forum wordt er nu gespeculeerd dat ie rond november gaat komen. Meestal komt er dan nog wel een uitbreidingspakket ivm de feestdagen. Het lijkt mij ook dat zoiets als universiteiten makkelijker te maken is dan het aankomende pakket. In de zee zwemmen en die waterscooters en zo zijn volgens mij best lastig te maken.

@Alocasia als je het geld kan missen zou ik ze allebei kopen! Ik ben zelf trouwens meer van Get Together dan City Living, vind Windenburg veel mooier en is volgens mij ook groter. En ik vind het leuk dat je dan Nachtclubs kan maken met DJ booths en dansvloeren. City Living heeft de karaokebar, maar dat doe ik eigenlijk nooit met m’n sims.

3 likes

Ik ben heel benieuwd of er in de wateren in de andere werelden straks ook gezwommen kan worden of dat het alleen voor de nieuwe wereld is

2 likes

Ik hoop heel erg in alle werelden. Maar hopelijk ook in meren? En heel misschien een tool dat je die zelf ook kan maken? Dat mis ik echt een beetje, al de water dingen hebben strakke randen nu.

1 like

Als je sowieso gaat kiezen zou ik voor seizoenen gaan! De holidays kun je zelf instellen (en de standaard holidays verwijderen) als je er geen zin in hebt en bij City living vond ik dat je de festivals wel snel gezien hebt en je kan niet je eigen appartementen maken. Vind City living alsnog leuk, maar seizoenen veel leuker

3 likes

Love dat er altijd sale komt bij een nieuwe release, heb net Aan het werk gekocht

1 like

Iemand die weet tot wanneer de sale is bij Origin?

Nee dit vroeg ik me ook al af!

Ik heb net allemaal cc gedownload en nu heb ik iedereen uit Harry Potter nagemaakt en een Hogwarts kasteel uit de galerij gedownload. Heb lang niet alle packs dus het is minder mooi dan die door de mensen in de galerij gemaakt zijn maar alsnog ben ik nu heel tevreden met mezelf :thumbsup:

6 likes

20 juni! Exacte tijd weet ik niet zo uit m’n hoofd hahah

Denken jullie dat er op termijn een sims 5 komt? Of zou sims 4 nu gewoon uitgebouwd worden? Bij de vorige edities gingen ze veel sneller weer door naar de volgende

Kon niet slapen dus heb het appartement waar ik volgende maand de sleutel van krijg nagebouwd :grin: wel ff snel en lelijk; wij hebben veel mooiere vloeren en de keuken is voor de helft ingebouwd (maar wist niet hoe ik dat hier moest doen, dus koelkast ontbreekt). Maar wel leuk zo haha! Ben benieuwd of jullie het nog anders in zouden richten :yum:

27 likes

Er is al bevestigt dat het alleen kan in de nieuwe wereld :frowning_face:

1 like

ik heb cats & dogs gedownload en DIRECT een kat geadopteerd, hij heet Otto (reden voor adoptie #1) en hij heeft een jasje aan (reden voor adoptie #2).

24 likes