Simstopic #1

Ik ben denk ik een van de weinigen maar ik vind seizoenen echt stom haha. Zet ‘m eigenlijk ook altijd uit. Enige leuke eraan was die tuiniervaardigheid.

1 like

Ik zeg ook seizoenen omdat dat wat toevoegt aan de gameplay. Verschillende temperaturen, regen, sneeuw etc. maakt het wat realistischer.

Ik vind seizoenen ook niet zo leuk. Eerste keer nog wel, maar als je langer speelt vind ik het irritant worden dat je steeds dezelfde feestdagen hebt waarbij je al die taken moet voltooien aangezien ze anders weer uren verdrietig zijn.

2 likes

En die fucccckkking kutkabouters

7 likes

Sounds like me

2 likes

Die kutkabouters brengen wel ff geld op. Dat is het enige pluspunt haha!

Ik heb tegen beter weten in vampieren gekocht omdat er korting was. Ik vind er echt niets aan of speel ik t verkeerd?

Wat vind je er niet leuk aan?

Dat die vent steeds wegvliegt als een vleermuis haha. En ik weet verder niet zo goed wat ik ermee moet denk ik. Heb aan die ouwe vampier gevraagd voor opleiding en wat bloed gedronken bij mensen.

1 like

Die vind ik ook vervelend! Maar ik pas die feestdag altijd aan zodat ik ze niet krijg.

1 like

Ik speel nu een paar dagen de Sims 2 :sunglasses: echt geweldig. Heb nu ook opeens uitbreidingen die ik zelf nooit gehad heb

2 likes

Dit doe ik ook, want er stond opeens een in m’n slaapkamer en ik schrok me kapot. Vind het verder wel een leuke uitbreiding.

Heb net wasgoed accessoires en coole keukenaccessoires gekocht. Ben benieuwd!

Misschien doe ik iets verkeerd, maar ik heb nooiiiiit kabouters of raar weer of spoken of doden. Er is maar een iemand ooit dood gegaan en die was oud en mijn sim huilde niet. Terwijl ik wel de uitbreidingspakketten ervoor heb (stadsleven en seizoenen enzo).

Is er een instelling die ik uit heb staan misschien? Of heb ik gewoon saaie sims hahaha

Wat gek! Heb je al gekeken naar je instellingen? Klinkt alsof je veroudering misschien uit heb gezet. Heb je mastercontroller?
Die kabouters komen langs bij het oogstfeest(dat feest in de herfst), misschien heb je die feestdag verwijderd?

ooh dat oogstfeest heb ik nog niet gehad. Ik dacht kabouters in je appartement? haha
Ouder worden heb ik wel aanstaan; maar soms zie ik hier dat mensen zich doodlachen enzo, maar dat soort rare dingen heb ik nooit. Enfin, misschien komt het nog.

Heb ook nu wasgoed accesoires gekocht nav @Solsikke

2 likes

Ik kijk nu de nieuwe buildvideo van TheSimSupply van de nieuwe Island Living uitbreiding en love ittttttt zo erg.

3 likes

Straks even kijken! Hoop dat ik wakker kan blijven. Ik kijk zijn filmpjes altijd als ik niet kan slapen haha.

Jaaa ik vind het er leuk uitzien!

Heb er even snel doorheen gescrollt en de screenshots op het einde gekeken.

Korte samenvatting:

  • in de basegame worden 2 nieuwe funderingen toegevoegd: beide op palen. Vooral leuk voor in de zee of in de ‘bergen’
  • in de basegame wordt 1 ligbed toegevoegd (en een paar extra in Island living)
  • ze hebben een paar accessoires gecategoriseerd: o.a. plafonniere en potten en pannen die boven je keuken kunnen hangen (geloof ik) Neem aan dat dit ook in de basegame wordt aangepast.

Ik zie in Island living

  • luchtbedden (voor op water)
  • jetski’s
  • bootjes
  • de sims kunnen vanaf een fundering de zee in zwemmen
  • de sims gaan wat anders zwemmen zodat het er iets realistischer uitziet
7 likes

https://youtu.be/rx3jkCFq5x4

Zo zo leuk!!

Hoe krijg ik het filmpje hier??

Lijkt me echt een leuke uitbreiding!

Wat een enthousiast filmpje haha! Maar hoe mooi is die wereld :heart_eyes:

1 like