Simstopic #1

Dankjewel! Ja ik heb best wel veel cc, maar op deze foto heb ik 0,0 cc gebruikt! Dat komt denk ik pas bij de inrichting haha

Edit: als het helemaal af is dan post ik wel even in-game screenshots van alles :biggrin:

1 like

Ik vind Island Living er ook heel leuk uit zien! Heb alle filmpjes van TheSimSupply en Deligracy gezien. Island Paradise was ook mijn favoriete pack in sims 3. Ik heb sims 4 tot nu toe nog niet zoveel gespeeld en heb ook alleen maar de base game. Maar zit er aan te denken om Seasons, Island Living en die Laundry pack te kopen. Geen idee tot hoe lang al die kortingen duren, maar dan zal ik het binnenkort wel moeten kopen.

2 likes

Maar ze wordt ook erg blij als ze fris gewassen kleding aan heeft! Ik vind het wel zo kut dat je zoveel handelingen moet verrichtten. Eerst in de wasmachine leggen dan aanzetten, dan verplaatsen naar de droger, dan weer aanzetten dan het pluizenfilter vervangen djezus the effort. Lijkt het echte leven wel.

10 likes

Die droger vliegt ook constant in de fik omdat ik vergeet de pluizenfilter te vervangen waardoor ze daar weer een dag overstuur van raken :thumbsup:

5 likes

Als je je muis over de volle droger of wasmachine haalt kan je zien wat voor status de was heeft. Of het nog vies of nat is en soms moet je de droger dan nog een keer aanzetten. Ik bedenk me nu ook dat het best zou kunnen dat het alleen werkt als mood enhancer dus dat je extra blij wordt enzo.

1 like

Dit soort updates vind ik altijd zo leuk om te zien!!

Love de naam Delphine trouwens. Orphan Black :two_hearts:

3 likes

Ik mis het nog steeds!

En leuk als je af en toe wat deelt! Vind het altijd leuk om andermans Sims en huizen te zien!

1 like

Dit is echt waarom ik dat pakket niet koop haha. In eerste instantie denk ik “oh leuk nieuwe interactieve familie/realisme meubels!” en vervolgens denk ik mijn god wat een werk. Ik weet niet of het net zo is als bij de sims 3 waarbij ze overal en nergens kleren laten vallen? Dat was echt mijn grootste irritatie haha

@Khoshekh ik snap wat je bedoelt met stom om te delen (heb zelf ook niks van mijn huizen of sims gedeeld) maar vooral blijven doen! Juist leuk om te zien hoe andere mensen hun spel spelen vind ik :grin:

2 likes

Dat doen ze gelukkig alleen als je geen wasmand hebt geplaatst!

1 like

Ik bouw altijd een veel te groot huis. Zie hier mijn huis voor 4 mensen en 3 huisdieren:


In de kelder heb ik een feestzaaltje, bioscoop, fitnesszaal en een mediastudio. Ik heb inmiddels heel wat soorten groentes, bloemen en andere planten.

En er zweven random lampen voor het huis, had daarvoor het huis ietsjes kleiner gemaakt maar dat is nu weg.

8 likes

Ik wil er altijd zeker van zijn dat ik alles kwijt kan als ik weer nieuwe uitbreidingen ofzo heb gekocht en er zitten leuke dingen bij. :rofl:

1 like

Hahaha en dan je sim een einzelganger maken zodat ie niet sociaal hoeft te doen en geen vrienden hoeft te hebben.

8 likes

Ik vind het zooooo irritant dat sims altijd sociaal gaan doen als ze op een date zijn.

3 likes

Ahh jaa! Dit inderdaad. Ze blijven ook maar doorpraten. Hallo ik geef jullie een andere opdracht :sweat_smile:

1 like

Ik wil niet meer dan één verdieping, ik kan dat niet aan joh

1 like

Hoe verkoop je de dieren? Ik ben zelf alleen op de hoogte van de optie ‘ter adoptie stellen’, en geloof dat ik daar geen geld voor kreeg.

1 like

Je kan alleen puppies/kittens verkopen, volwassen dieren kan je enkel ter adoptie stellen.

2 likes

@PhoebeBuffay @Quinoa Thanks! Dit heeft mij geïnspireerd voor een nieuwe verhaallijn!

2 likes

Eerst maar even wat filmpjes van bekijken etc, maar als ik denk dat het voor mij van toegevoegde waarde is koop ik t vaak tijdens een sale.
Universiteit lijkt me trouwens de enige uitbreiding die ik meteen zou willen kopen. Alssssss die komt haha

Ik twijfel erg om Get Famous in de uitverkoop aan te schaffen. Voegt hij ook wat toe voor je normale gameplay?