Sims topic

Dankje!!

De meeste meubels van mij zijn van peacemaker. (Te vinden op een eigen tumblr). Dit zijn vaak paketten met vanalles erin. Dus bijv. 2+3 zits bank, stoel, salontafel, tv meubel, lampen, plant, schilderij. Scheelt een hoop downloaden :grin:

Mijn nieuwe Sim leeft nu ook op een budget, super kaal huis voor nu :smiley: , en ik heb de Risky Woohoo en Try For Baby chances mods geïnstalleerd, ben benieuwd!

Origin heeft weer sale op Sims 4 (ook expansions btw!), maar ik denk niet dat mn MacBook pro uit 2011 het aankan :tired_face: hij is ook een keer vastgelopen toen ik aangestoken werd door dit topic en Sims 3 ging spelen :disappointed:

Sims 3 is wel veel zwaarder dan 4. Mijn pro uit 2013 doet het in ieder geval prima.

Mijn macbook air uit 2015 trekt sims 4 echt supergoed!

Aah ik wil zo graag stedelijk leven, want appartementen. Maar eigenlijk speel ik het te weinig om er nu weer 20€ aan uit te geven.

Op mijn macbook uit 2012 doet de sims 4 het ook dus ik denk dat jouw macbook het prima aankan

Tot nog toe vind ik dat de leukste uitbreiding! :grin:

Door deze screenshots wil ik simsen, is dit sims 4? Ik zie mezelf hier al helemaal wonen.

Yes! Sims 4, dit is een appartementje in de stad. Ik speel opeens ook weer super veel sinds ik allemaal meubels heb gedownload :sweat_smile:

Mijn macbook uit 2011 kan Sims 4 prima aan, dus misschien het proberen waard.

Het is wel echt een hele leuke uitbreiding! Misschien ga je het meer spelen wanneer je meer opties hebt in het spel? Dat heb ik altijd. :grin:

Voor wie deze stomme stuff pack nog niet heeft… hij is nu met 50% korting

Welke expansions, game packs en stuff packs heb jij?

Expansion Packs

• Get Famous
  • Seasons
  • Cats & Dogs
  • City Living
  • Get Together
  • Get to Work

0 stemmers

Game Packs

• StrangerVille
  • Jungle Adventure
  • Parenthood
  • Vampires
  • Dine Out
  • Spa Day
  • Outdoor Retreat

0 stemmers

Stuff Packs

• My First Pet Stuff
  • Laundry Day Stuff
  • Toddler Stuff
  • Fitness Stuff
  • Bowling Night Stuff
  • Vintage Glamour Stuff
  • Backyard Stuff
  • Kids Room Stuff
  • Romantic Garden Stuff
  • Movie Hangout Stuff
  • Spooky Stuff
  • Cool Kitchen Stuff
  • Perfect Patio Stuff
  • Luxury Party Stuff

0 stemmers

Heb hem gekocht :smile:

Heb alleen een paar expansion packs en van die andere stuffs heb ik niks!

Heb alles :redface:

Ik heb even uitgerekend hoeveel ik in totaal al aan de Sims 4 heb uitgegeven en het is in totaal 430 euro. Gelukkig sommige packs wel met korting, maar eigenlijk is er geen enkele pack dit geld waard geweest. Met de base game is het in totaal 490 euro. Als ik alles had gekocht was het 580. Eigenlijk best zonde, maar ik vind de Sims zo leuk en de Sims 4 is de enige die fatsoenlijk op mijn MacBook werkt. Kon ik maar de Sims 2 via Origin op mijn MacBook installeren.

Heb enkel strangersville en spooky stuff niet!

Wow ja, wat veel eigenlijk! Ik vind sommige packs ook echt het geld niet waard. Ik had bij ‘Outdoor Retreat’ een beetje een soort Sims (1) Vacation verwacht, maar het is natuurlijk veel minder uitgebreid, en daardoor niet echt leuk ofzo? Terwijl ik ‘Spa Day’ wel echt een leuke toevoeging vind. Qua expansions vind ik ze allemaal wel leuk, maar ‘City Living’ vind ik echt veel meer toevoegen dan ‘Get to Work’ bijvoorbeeld.