Simstopic #1

Ik heb nog geen geld, maar zodra het kan… :smirk:

Ik kan het niet helemaal goed zien, maar volgens mij heb jij een ‘opknappertje’ als appartement. Misschien kun je de kabouters als kaveleigenschap kiezen? Die repareren alles elke nacht!

3 likes

Hele middagen Simsen is toch top

8 likes

Oehhhh ik ben twee weken vrij en alleen thuis (begin met een nieuwe baan in juli dus had mijn resterende vakantiedagen opgenomen) dus ga zó veel simsen. Zin in! :grin:

18 likes

Ik had mijn vampier sim de zwakte ‘oncontroleerbaar gesis’ gegeven, niet wetende dat iedere keer als ze sist de relatie met de sims in de omgeving achteruit gaat - inclusief de relatie met haar eigen kind. Oeps.

Ik heb vervolgens het Brouwsel der Reconfiguratie gebruikt en andere zwaktes gekozen maar desondanks blijft mijn sim sissen. Volgens berichten op verschillende sim fora is dit een bekend probleem, ook met andere zwaktes, maar ik lees nergens een oplossing. Ik denk dat mijn vampier gedoemd is tot slechte relaties met andere sims. :woman_facepalming:

5 likes

Ahh heerlijk. Ik begin 8 juli met een nieuwe baan en die week ervoor werk ik alleen nog maar één dag bij m’n oude baan en ga ook diehard simsen die week!

3 likes

Ik ben nu al een paar dagen urenlang aan het spelen :stuck_out_tongue: Nog steeds alleen basegame. Heb een huis gedownload van TheSimSupply (met vanbinnen eigen aanpassingen uiteraard) waar de familie in woont.

Tobias en Annalise met hun zoontje Jesse. Tobias werkt veel en zit nu inmiddels al op level 7 van het bedrijfsleven en Annalise is vaak thuis voor de kinderen, zij zit op niveau 7 van schrijven en verdient dus geld met royalty’s.

En hun oudste dochter Skylynn met een vriendje aan het zwembad :stuck_out_tongue: Zij is super sociaal en wil met iedereen vrienden zijn.

10 likes

Ok, ik wil toch nog in de sale een uitbreiding kopen. Wat is jullie absolute favoriet? Ik heb wasgoed & seizoenen er al bij gekocht.

Honden en Katten vind ik zelf een leuke toevoeging

2 likes

Het is een klein accessoires pakket, maar met super mooie meubels en kleding. Je kan er een wasmand mee in je huis zetten en dan wordt op ten duur je kleding vies. Die moet je dan dus wassen (met de hand in een tobbe of in de wasmachine) en dan op de lijn hangen. Vind het een leuke toevoeging om het ‘echter’ te maken. Hier zie je wat je krijgt: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/pc/store/mac-pc-download-addon-the-sims-4-laundry-day-stuff

1 like

Ok, ik heb Strangerville, Huisdieren & Filmavond accessoires gekocht :smiley: Nu snel downloaden en lekker nog even spelen.

5 likes

Ik heb het hele weekend gesimst, dus wat screenshots te delen :p. @PhoebeBuffay dit is ongeveer het eindresultaat van dat huis dat ik aan het bouwen was, al staan die ‘stroken’ in de tuin nu dus helemaal vol met bomen en struiken :D. Kom er nu wel achter dat ik ben vergeten screenshots te maken van de binnenkant.

Boerderij

En met de dochter van de eigenaren van bovenstaande kavel, heb ik eindelijk genoeg simoleons verdiend om het grootste penthouse in City Living te kopen, die ik nu aan het bouwen en inrichten ben. Het interieur van de benedenverdieping is nu zo goed als klaar:

Penthouse inrichting

23 likes

Wauuuuw :heart_eyes:

Nu wil ik ook een boerderij bouwen haha

1 like

Welk accessoire pakket is jullie favo? Heb in de sale city living en seizoenen gekocht en wil stiekem nog een accessoire pakket erbij want 6 euro is zo’n zacht prijsje en ik ben verslaafd haha

Als je veel met gezinnen speelt, zijn kinderkamer accessoires of peuter accessoires leuk. Vintage glamour vind ik ook heel leuk. Zitten mooie meubels en kleding bij en je kunt een butler inhuren. :grin:

3 likes

omg jaa!

Leuk! Is CC toegestaan?

Zo leuk! Ik krijg er echt Sims 3 Appaloosa Plains vibes van :innocent: (ik heb geen sims 4 pets)

1 like

Ik wil nu echt weer paarden in de sims!

4 likes

Dit zit er in de nieuwe gratis patch!

7 likes