Simstopic #1

Welk accessoire pakket is jullie favo? Heb in de sale city living en seizoenen gekocht en wil stiekem nog een accessoire pakket erbij want 6 euro is zo’n zacht prijsje en ik ben verslaafd haha

Als je veel met gezinnen speelt, zijn kinderkamer accessoires of peuter accessoires leuk. Vintage glamour vind ik ook heel leuk. Zitten mooie meubels en kleding bij en je kunt een butler inhuren. :grin:

3 likes

omg jaa!

Leuk! Is CC toegestaan?

Zo leuk! Ik krijg er echt Sims 3 Appaloosa Plains vibes van :innocent: (ik heb geen sims 4 pets)

1 like

Ik wil nu echt weer paarden in de sims!

4 likes

Dit zit er in de nieuwe gratis patch!

7 likes

Wat veel! En eindelijk random traits. :smile:

2 likes

Wauw, zo veel!

Gisteren tijdens het strijken was ik wat video’s op YouTube aan het kijken over die Random Genetics Challenge (een enorme Challenge vind ik het niet, maar zo heet het). Nu ga ik dat zelf ook doen haha! Zal zo het resultaat delen.

En ik ga ook even wat polls maken zo want ik vraag me af hoe jullie spelen.:grin:

1 like

Haha, dat vind ik ook altijd leuk om te doen in CAS! Ben benieuwd naar je resultaat. :smile:

Volgens mij zijn er al eerder dit soort polls geweest, maar ik kan ze zo snel niet terugvinden.

Wat vind jij het leukst aan de Sims?

  • Sims maken
  • Huizen bouwen
  • Spelen met een familie

0 stemmers

Speel jij vaak met dezelfde familie?

  • Ik speel (bijna) altijd met dezelfde familie
  • Ik maak (bijna) elke keer dat ik de Sims speel een nieuwe familie aan om mee te spelen
  • ik speel met verschillende families door elkaar, maar wel voor langere tijd
  • Anders

0 stemmers

Speel jij altijd in dezelfde wereld of maak je steeds een nieuwe?

  • Ik speel vaak/altijd in dezelfde wereld
  • Ik maak meestal een nieuwe game (dus nieuwe wereld) aan
  • Anders?

0 stemmers

Ik verwijder zelf vaak mijn spellen en dan begin ik helemaal opnieuw maar dat is eigenlijk echt super irrtant want dingen als restaurants moet ik dan weer helemaal opnieuw plaatsen etc. Dus ik wil proberen om iets meer in dezelfde wereld te spelen, zodat mijn eigen Sims elkaar ook leren kennen etc.

1 like

Je kan je eigen builds ook opslaan in de gallerij! Dan kan je die bij een nieuwe save zo weer plaatsen, doe ik ook altijd

1 like

Ik speel vaak 2 à 3 generaties lang met een familie. Dan ben ik het meestal beu en begin ik aan een nieuwe familie.

1 like

Ik ben nu bij generatie 6. Wil eigenlijk opnieuw beginnen met een realistischere verhaallijn alleen zit ik dan inderdaad ook dat ik dan alle kavels weer opnieuw moet plaatsen ><

1 like

Ik vind het heel jammer dat mijn huizen zich niet opslaan wanneer ik een nieuwe familie wil bouwen. Volgens mij was dat vroeger wel zo, dat je met je buurt verder kon bouwen en dus ook oudere families tegen kon komen die je eerder gemaakt had.

1 like

Bedoel je dat dit een bug zou zijn? Want het kan wel hoor! Als je ‘in’ een bepaalde familie zit, kun je naar opslaan > werelden beheren > en dan vanuit daar een nieuwe familie maken. Dan zit je nog wel in je huidige game zeg maar.

1 like

Oooooooh, dat wist ik niet. Dankjewel! :smiley:

1 like

Ik ben zo blij met die patch update, vooral deze:

  • NPC Invites for Talent Showcase and Lounge will now take you to the appropriate venue.

Elke keer als iemand in Get Famous me meevroeg naar zoiets eindigde ik in een random gebouw en een appartement, de Sim die me uitnodigde verdween na twee seconden en ik stond daar in de middle of nowhere waar niks gebeurde. Het was zo irritant :mad:

5 likes

Mijn peuter wil niet meer eten na de update. Ik zag al dat meer mensen er last van hadden, hopelijk wordt dit snel gefixt want anders komt de kinderbescherming :upside_down_face:

4 likes

Ja kan als je ze laat zonnen, ze krijgen ook echt een afdruk van de kleren die ze dragen. Komt volgens mij niet als update zonder Island Living.

1 like