Sims topic

Verwacht niet hetzelfde als Sims 2. Dat had ik namelijk wel en het viel best wel tegen. Alsnog wel leuk hoor.

1 like

Ik ben niet zo een goede Sims interieurstyliste :joy:

19 likes

Say what? Toen ik door je foto’s scrolde dacht ik ‘Jeetje dat is nog eens een huis’ en vervolgens je onderschrift.

Of mis ik hier de sarcame? Dan duik ik onder een kleedje en heb ik niets gezegd.

4 likes

Ik was niet sarcastisch haha. Zie heel vaak fotos van Sim huizen die er helemaal put together uit zien. :see_no_evil:

Samenvatting

Heb een appartement “verbouwd” en er een loft (of vide?) van gemaakt.

1 like

Even gerestyled. :grimacing:

17 likes

Ik vind dit echt super mooi. Kunnen we alsjeblieft een keer samen huizen inrichten.

Soort van Sims LAN- party met alle FF’ers.

7 likes

Waar heb je dat marmer dressoir vandaan? Echt mooi.

1 like

http://peacemaker-ic.tumblr.com/post/182343333831/caine-living-an-ultraluxe-set-for-ts4-this-was

Volgens mij uit deze set!

Zal steaks nog even checken op mijn laptop haha.

Jaaaaaa! :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Jaaaaaaa

1 like

Echt waaraan vinden jullie al die mooie meubels en inrichting? Vind dat zoeken echt lastig en vind vaak alleen losse dingen en dan duurt alles een miljard jaar

Heb dit weekend ook weer eens zelf een huis gebouwd. Volgend weekend verder afmaken haha.

[details=“Samenvatting”]

[/details

18 likes

Zullen we een keer een standaard huis van ts4 kiezen en dat iedereen dat huis gaat restylen?

17 likes

Dat lijkt me echt zo leuk om te doen!

1 like

Omg jaa, al speel ik alleen ts4 content dus ik heb sowieso het lelijkste huis :joy:

1 like

Ts4? Maar dat lijkt me een leuke challenge! Helaas heb ik ook niks gedownload dus dat is wel minder.

1 like

The sims 4 haha. Ik denk dat jullie best wel veel kunnen zonder mods! Vind het juist leuk om huizen te zien zonder cc haha

1 like

Oh jezussss haha zo dom. Sorry. Maar ik doe mee als het me lukt hoor!! Haha.

1 like

Oh ik wil dit het liefst vanavond al doen! (Ik wil niet aan mijn scriptie)

3 likes