Simstopic #1

Kan je niet via het fornuis op ‘Koken’ klikken?

Hahah!
Denk dat je dan moet snacken. (Snelle maaltijd?) Dan heb je geloof ik crackers, broodjes en erwtjes.
En op het werk als je de sims aan het werk hebt. Dan kan je mee op locatie en daar is ook altijd een koelkast.

Douchen wordt ook een uitdaging! Daar al wat op gevonden?

Edit: oh wacht, kan je geen koelkast plaatsen? :rofl: Hahah! Lastig!

Kunnen kittens en puppy’s geen traplopen? Ik heb echt een leuke bungalow met veranda gebouwd maar mn kitten wil niet naar binnen, grrrr

Toch maar gezwicht voor de korting op uitbreidingspakketten etc, ook al heb ik nog niet eens de kans gehad om Sims 4 te proberen. Heb huisdieren gekocht (zag wisselende reacties, maar vind ze er toch bij horen haha) en ik wil denk ik nog jaargetijden en/of stedelijk leven doen.

1 like

Ohh wat tof!!!

Ik volg het niet helemaal :grimacing: maar dit kan dus door die update? Wordt dit automatisch gedaan door origin? En hoe ga je dan off grid. Of is er een plek waar ik deze info kan vinden.

Ik wil ook off grid haha.

Ben trouwens nog steeds bezig met de boederij. Mijn hemel het is veel werk :sweat_smile::joy:

Hahaha ik zit hier echt zo :flushed::face_with_monocle: kaveleigenschappen. Haha echt nog nooit iets mee gedaan, ga meteen ff kijken :joy:

1 like

Shit deze sale is te verleidelijk. Ik wil er misschien nog 1 kopen maar welke? Seizoenen en city living heb ik al

  • aan het werk
  • word beroemd
  • beleef het samen
  • in de natuur
  • jungle avonturen

0 stemmers

Hangt er volledig van af hoe je de sims speelt. Ik haat families en bouw veel en speel met 1 sim en altijd met een doel. Ik vind dus aan het werk en jungle avonturen heel leuk. Maar als je echt met een familie speelt en met generaties, zul je die 2 pakketten veel minder aan vinden.

Ja ik heb sims 4 nog niet zo heel lang dus ben nog een beetje aan het onderzoeken wat ik het leukst vind! Speelde sims 2 en 3 altijd wel met families maar tot nu toe in 4 voornamelijk met 1 of 2 sims. Maar ben ook nog wel bezig met alles ontdekken, zo had ik opeens een sim die allemaal kikkers had verzameld en dacht echt wtf moet ik hiermee haha

1 like

Wayo mijn Sim werd ontvoerd ?!

6 likes

Whaaat, spill the details! Was het gewoon toen je sims thuis was? En door wie?

Van deze uitbreidingen zou ik gaan voor Beleef het samen. Je krijgt een hele grote wereld erbij, nachtclubs en koffietentjes. Ik gebruik het club systeem niet heel veel, maar kan soms wel handig zijn. Word beroemd heeft echt een mini wereld en de acteer carriere heb je best snel gezien. Aan het werk gebruik ik eigenlijk ook niet zo heel veel meer.

In de natuur en Jungle avonturen zijn game packs, dus die zijn wat kleiner (en waarschijnlijk ook goedkoper?), dus met een sale zou ik voor een expansion pack gaan.

2 likes

Mijn man was aan het zwemmen buiten en ineens werd hij ontvoerd door aliens. Denk ik? Het ging zo snel dat ik amper doorhad dat hij ontvoerd werd hahaha

Hij kan zwanger terug komen!

3 likes

Dat heb ik een keer gehad! Zooo kut, want was wel echt blij met die familie. Heb dat kind meteen laten adopteren:scream:

2 likes

wat is Jungle avonturen precies? Ander soort gameplay ook?

Jungle avonturen draait bij mij heel stotterend, die wereld als je die jungle gaat verkennen zegmaar. Sims 3 en de rest van de Sims 4 draait prima, hebben meer hier last van?

Echt :joy:

Jup, weet alleen niet hoe groot de kans is :stuck_out_tongue:

1 like