Simstopic #1

Ik ben sinds lange tijd weer eens aan het simsen. Maar kan je geen huishoudster/schoonmakster meer inhuren?

Jawel, gewoon via de telefoon!

Ik keek er zo overheen! Alleen de schoonmaker kwam en hij ging weer weg terwijl het huis nog een troep was

1 like

Ja ze buggen nogal geloof ik, durf ook de nanny niet meer in te huren omdat die anders nooit meer weggaat

1 like

Ik vind het juist wel chill als de nanny niet meer weggaat want mijn peuters zijn echt altijd boos, hongerig, slaperig en vies.

5 likes

Ik ook! En als ze naar de basisschool gaan, ontsla ik de nanny en dan betaal ik nog geen 200 simoleons hahaha. Super handig ook dat de nanny kookt!

2 likes

Hahaha ik wil geen infiltranten in m’n huis

2 likes

En als je ze debugt? Blijven ze dan nog?

Als het goed is wel. Je moet dan de testingcheats code gebruiken en dan op de sim klikken en debuggen. Had alleen wel een NPC toen tussen een kledingkast en muur gekregen. Maar dat was mijn fout :sweat_smile:

Artikeltje over The Sims op nu.nl

Bij de Nujij-reacties staan leuke ideeën, zoals zo veel mogelijk mensen bezwangeren of een kavel volplanten met groente en fruit enzo en je poppetje in een leefkelder laten wonen. Kun je flink cashen.

3 likes

Oeeh hoe werkt dat met een leefkelder (sorry domme vraag misschien)? Ik kan niet echt iets vinden via google ofzo.

Herinnert mij aan vroeger met sims 1, had ik zo’n alleenstaande sim die ik dan heel lelijk maakte en alles zwart en zij was “de bitch” in town. En alles in haar huis was zwart en zij maakte alles kapot en ging vechten en mensen vermoorden hahaha.

Nu speel ik allemaal serieuze sims, maar ook na het keanue filmpje van hierboven, heb ik echt zin om een creepy sim te maken :joy:

Ik vat ‘m op als een ondergrondse woning! Dus meteen een trap naar beneden vanaf het gras en daar een foefbunker bouwen.

4 likes

Komt er geen grote update vandaag? Had wel wat bijzonders voor de 20e verjaardag verwacht.

Ik zit ook niet te wachten op multiplayer Sims. Zeker niet na de SimCity flop

1 like

Ik heb ook een keer een Ex on the Beach huis gemaakt zoals in dat artikel staat. Waren allemaal kwaadaardige en jaloerse sims die de hele tijd aan het vechten waren.

2 likes

Hahaha ik ook zo’n groepshuis (Toen ik jong was, kende eotb nog niet), waar iedereen met iedereen vreemd ging en met elkaar vechten enzo. En heel veel feestjes geven. Haha wat een ordi kind was ik :joy::joy:

2 likes

City living en seasons

5 likes

Mee eens! En als je veel met families speelt, is Parenthood ook echt een leuke toevoeging! @Oprah

6 likes

Blijkbaar werkt EA als sinds september 2018 aan de Sims 5, en wordt het waarschijnlijk idd een multiplayer spel. Neem aan dat er ook nog wel een single player modus is. Ben wel benieuwd, op de één of andere manier is het me nooit gelukt om Sims 4 net zo leuk te vinden als 2 en 3.

Ik vind Multiplayer voor Sims gewoon echt raar eigenlijk. Maar dat is ook persoonlijk natuurlijk. Ik vond het vroeger al vreselijk om samen met een vriendinnetje Sims te spelen. Dan zat de een er zo gaar naast een beetje ja te knikken. Sims is voor mij echt iets wat ik helemaal alleen speel, juist om me even af te sluiten. Klinkt echt dramatisch haha. Voor mijn gevoel is Sims 4 ook nooit helemaal ‘af’ geweest. Er missen nog te veel features die Sims 3 wel had.

11 likes

Ik vind de seizoenen heel leuk! En ik heb bijna alle uitbereidingen

1 like