Simstopic #1

Ik duim voor je!

1 like

Nou, tijd om mijn wish list aan te vullen :grin:

Ik heb eergisteren en gisteren de Sims 3 gespeeld. Voelde echt nostalgisch haha. Ik dacht, oja hier heb je nog de krant en vaste telefoon hahah zo leuk. Ik heb het idee alsof ze bij de Sims 4 meer gefocust hebben op de besturing of zo? En op het bouwen, CAS en de graphics, maar dat de interacties echt achter zijn gebleven. Ik heb ook katten en ze vernielen zoveeel. Bij de Sims 4 zijn ze juist bijna altijd braaf. Oh en bij de Sims 3 eten ze vet snel??? 1 uur voor het werk eten en douchen, lukt mij bij de Sims 4 niet hoor.

Ik hoop dat de Sims 3 en 4 een baby krijgen en dat die baby de Sims 5 wordt.

2 likes

Ik had die bank ook in al m’n huizen hahaha

2 likes

Ja en die rieten bank! Waren mijn favo meubels

En een hangstoel erbij! Die bank was geweldig haha

Gelijk even alle accessoire pakketten op mijn verlanglijstje gezet. Lekker schooien :sweat_smile:

1 like

Same haha. :grinning:

1 like

Ik ook hahahaha :joy:
Heel benieuwd of iemand hier iets “wint”.

Ik hoop echt dat ze de Sims 3 gratis aanbieden zoals met 2 toen. Ik had ooit alle uitbreidingen (gedownload), daarna mijn harde schijf opgeschoond en in een vlaag van verstandsverlies ze allemaal verwijderd.

1 like

Sims 3 is nog steeds best duur op Origin, dus ben bang van niet… maar hoop het ook!

Heeft iemand al iets uit zijn verlanglijstje gekregen? :joy:

Nee, maar heb alleen My First Pet Stuff en Moschino nog nodig, kan ook wel prima zonder hahaha

1 like

Ik heb gisteravond nog gekeken, maar niets helaas. Had ook geen verwachtingen eigenlijk haha, maar toch jammer.

1 like

:tada:

19 likes

Nee :sob::sob::sob:

Jaloersss

1 like

Als in de sims 2 je buren ouder konden worden was het echt een perfect spel. Ik vind het in alles het leukste spel, behalve in het feit dat wanneer je de kinderen uit huis doet de ‘achterblijvers’ niet meer ouder worden.

2 likes

Ik heb gisteren ook de hele middag Sims 2 gespeeld, ging gewoon naar families die al bestonden. Echt heel leuk, want je kreeg van die notificaties met “Dina wil trouwen met een rijke man, misschien kan ze nu Christiaan strikken”. En toen had ik dat gedaan, kreeg ik weer een pop up met “Nina wil niet het vijfde wiel zijn, misschien is het tijd voor een eigen huis”. Echt heel leuk, alleen is het inderdaad heel jammer dat je buren niet ouder worden.

5 likes

Hahaha Stefano is dat! Heb gisteren zeker met hem gespeeld en Nina bezwangerd

Er gebeuren ook zo veel willekeurige dingen en er is veel meer interactie en zo, het is gewoon veel grappiger

1 like