Simstopic #1

Ik kan me er echt mee vermaken! mn vrouwtjes sim heeft hun wel betrapt en dat was wel even minder leuk :sweat_smile: ze is toen echt dagen kwaad/verdrietig geweest. Toen was het natuurlijk mn missie om weer een goed huwelijk te krijgen en hem zijn del te laten negeren.

Ohja dat vind ik trouwens wel jammer: ik wil een polygamie familie maken zoals de Browns op tlc. Een heel groot huis vol met vrouwen en kinderen. Maar dat gaat dus niet zonder dat alle vrouwen steeds jaloers en kwaad zijn. Heel jammer.

2 likes

Jaa daar heb ik ook wel eens over nagedacht! Maar idd dat werkt niet echt en je kunt dan ook niet veel kinderen krijgen, omdat je huishouden snel vol is, ook wel jammer.

1 like

Daar moet ik me eens in verdiepen! Ik weet even niet meer wie het zei maar lijkt me ook wel leuk om aan te kunnen passen hoe groot de kans is om een kindje te maken en in te stellen dat je ook een oeps zwangerschap kunt krijgen. Net wat meer drama haha.

1 like

@En_17_Anderen

Weet je toevallig hoe de melding in het Engels is? Soms helpt het om op die termen te zoeken op de Sims-fora. En gebruik je mods? Ik vermoed dat je dit allebei al hebt hebt geprobeerd maar wie weet :sweat_smile:

Modificaties voor je spel, die heb je niet geĆÆnstalleerd dus dat kan het niet zijn. Wel heel vervelend zeg, daar kun je dus helemaal niets mee? Ik ga ook nog even zoeken voor je

Als het om de Sims 3 gaat heb ik misschien wel een oplossing, ik kreeg het eerst namelijk ook niet aan de praat

Heb jij een Vitiligo-skin? :o

Binnenkort maar weer eens de Sims spelen

Ik heb alle uitbreidingen, gamepacks heb ik: wellnessdag, ouderschap, uiteten en in de natuur. Qua accessoires heb ik alleen die met de wasmachines haha.

De betaalde content die ik heb, vind ik het allemaal wel waard, zeker de grote uitbreidingen. Ze voegen allemaal wat toe aan je spel en maken het spelen net wat leuker. In hoeverre het het geld waard is, vind ik moeilijk te zeggen. Accessoires pakketten heb ik me nooit in verdiept eigenlijk, al zitten daar ook wel wat leuke tussen met bowlen, films, bubbelbaden, maar ik koop dan toch liever een uitbreiding of gamepack.

1 like

Vind je ouderschap iets toevoegen aan t spel? Ik vind de meubels op zich wel leuk maar twijfel over de gameplay. De peuterfase zou ik het liefst overslaan…simspeutertjes zijn ZO needy en er is altijd gehannes met eten uit die kinderstoel :sweat:

3 likes

Ik vind bij ouderschap vooral het opvoeding gedeelte leuk. Als je de kinderen goed opvoed krijgen ze extra karaktereigenschappen en de meubels zijn erg leuk. Maar aan de andere kant zou ik het ook wel kunnen missen denk ik. Ik denk nooit echt lang na over nieuwe pakketten, als het me aanspreekt aan de hand van trailers e.d. dan koop ik het, anders niet :joy: vampieren spreekt me bijvoorbeeld totaal niet aan, maar dan mis ik wel 1 wereld, dat is dan wel jammer. En met jungle avonturen beetje hetzelfde, denk dat ik een paar keer zo’n jungle verken en dan heb ik er geen zin meer in.

En ja peuters zijn best irritant qua eten in de stoel. Vaak sleep ik gewoon eten uit de koelkast en laat ik ze dat zelf pakken en zo opeten (op de bank of grond), die kinderstoel is een beetje overbodig.

2 likes

Misschien als ie goed in de sale komt dat ik m dan wel erbij koop! Jungle avonturen heb ik ook niet veel mee gedaan, heb geloof ik zelfs niet eens de hele jungle verkend. Maar gebruik het soms als vakantieland voor mn sims. En ja de meubels weer he :sweat_smile: Vampieren hoef ik idd ook echt niet.

1 like

op bol.com zijn veel sims uitbreidingen in de korting bijv. 3 voor €50, dus weet niet of dat voor mensen wellicht interessant is?

Ik heb eindelijk een nieuwe laptop, dus i ga straks ook the Sims erop zetten hihi

2 likes

Is In de Natuur leuk?

Jaargetijden vind ik echt heel leuk.

Op jaargetijden heb ik zo lang gewacht maar moet m nog steeds kopen :sweat_smile: ben altijd zo lang bezig met CC bekijken dat ik dat soms leuker vind dan spelen zelf haha

2 likes

Ik vind m wel leuk maar geen 20 euro waard. Heb m in de sale gekocht. De meubels en kleding zijn echt ā€œoutdoorā€ maar dat vind ik juist leuk. Als mn sims gaan kamperen krijgen ze ook allemaal lekker kneuterig een bodywarmer of iets aan en timberlands haha :sweat_smile:. Het ā€œop vakantie zijnā€ is wel leuk gedaan qua activiteiten. Lekker bij t kampuur zitten enzo.

2 likes

Ja! Vind ik een hele leuke uitbreiding

1 like

Hahaha ik vind dit zo grappig

Ik ook! Ben al de hele deligracy aan het kijken, heb nu zoveel leuke ideetjes.

2 likes