Ik vat ‘m op als een ondergrondse woning! Dus meteen een trap naar beneden vanaf het gras en daar een foefbunker bouwen.
Komt er geen grote update vandaag? Had wel wat bijzonders voor de 20e verjaardag verwacht.
Ik zit ook niet te wachten op multiplayer Sims. Zeker niet na de SimCity flop
Ik heb ook een keer een Ex on the Beach huis gemaakt zoals in dat artikel staat. Waren allemaal kwaadaardige en jaloerse sims die de hele tijd aan het vechten waren.
Hahaha ik ook zo’n groepshuis (Toen ik jong was, kende eotb nog niet), waar iedereen met iedereen vreemd ging en met elkaar vechten enzo. En heel veel feestjes geven. Haha wat een ordi kind was ik
City living en seasons
Mee eens! En als je veel met families speelt, is Parenthood ook echt een leuke toevoeging! @Oprah
Blijkbaar werkt EA als sinds september 2018 aan de Sims 5, en wordt het waarschijnlijk idd een multiplayer spel. Neem aan dat er ook nog wel een single player modus is. Ben wel benieuwd, op de één of andere manier is het me nooit gelukt om Sims 4 net zo leuk te vinden als 2 en 3.
Ik vind Multiplayer voor Sims gewoon echt raar eigenlijk. Maar dat is ook persoonlijk natuurlijk. Ik vond het vroeger al vreselijk om samen met een vriendinnetje Sims te spelen. Dan zat de een er zo gaar naast een beetje ja te knikken. Sims is voor mij echt iets wat ik helemaal alleen speel, juist om me even af te sluiten. Klinkt echt dramatisch haha. Voor mijn gevoel is Sims 4 ook nooit helemaal ‘af’ geweest. Er missen nog te veel features die Sims 3 wel had.
Ik vind de seizoenen heel leuk! En ik heb bijna alle uitbereidingen
Pfoe, voor mij is het grootste verschil het laadscherm. Bij Sims 3 kon je binnen een wereld gewoon van A naar B zonder laadscherm, bijvoorbeeld met een auto of te voet. Je kwam dan onderweg ook mensen tegen etc. Vond dat echt heel erg bijdragen aan de ‘echtheid’. Je kon ook met speciale software een wereld zelf designen, echt zo leuk vond ik dat. Maar ik ben ook helemaal geen fan van al die extensies met vampieren, tovenarij enz. Ik vond van 3 ook veel expansion packs uitgebreider. Voorbeeld: bij Sims 3 Island Paradise kon je echt een resort runnen enz, en hier kun je precies niks. Is puur de omgeving. Klein detail misschien, maar viel me wel op bij veel EP’s. Net zoals huisdieren. In sims 3 had je maneges, paarden enz. Bij 4 is het beperkt gebleven tot honden en katten. Net als dat je niet kan spelen ‘vanuit’ je peuter.
Nu vind ik niet per se Sims 3 leuker dan 4, maar ik heb door dat soort dingen het gevoel dat Sims 4 nooit helemaal af geweest is.
Dit inspireert mij om de Sims 3 weer eens te spelen. Ik heb dat sinds de Sims 4 niet meer gespeeld.
Ik ook niet! Misschien wel leuk om weer te doen ja. Ik zat laatst ook YouTubefilmpjes te kjiken van iemand die dan hetzelfde huis gaat maken in Sims 1, 2 en 3. Vond ik ook wel een grappige challenge
Hopelijk krijgen we morgen de complete collectie van de sims 3 gratis. Laat me dromen
Dat klinkt echt als een leuke uitdaging haha. Heb je toevallig een link van dat filmpje?
@Vaiana omg dat zou fantastisch zijn. Kwam er laatst achter dat ze dat ook met de Sims 2 hebben gedaan, maar dat heb ik toen compleet gemist. Vet jammer.
Ik vind dat de Sims in Sims 3 echt een persoonlijkheid hadden. In de Sims 4 hebben we bijna geen traits/doelen en doen of vinden Sims uit zichzelf vrij weinig. Al mijn Sims lijken ongeveer op elkaar. In de Sims 3 gingen mensen uit zichzelf vreemd, vonden ze jouw Sim leuk, wezen ze je af of maakten ze dingen mee. Dat mis ik zelf een beetje omdat ik echt hulp nodig heb bij het maken van een verhaal ipv alleen maar (hele makkelijke) levensdoelen voltooien.
Eens! Ik mis ook die spontane ‘rare’ dingen die gebeurden. Inbrekers, brandjes, het sociaal konijn, uit zichzelf vreemd gaan, elkaar afwijzen bij het altaar, ruzies, etc.
Ah ik dacht dat het alle versies waren! Maar deze is 2 vs 4. En deze gaat over sims 1, vond ik ook wel echt grappig! Kreeg echt zo’n nostalgisch gevoel. Plumbella heeft ook video’s over andere versies!
Gewoon aan de Origin klantenservice vragen of ze je de Sims 2 nog willen geven. Vaak doen ze daar niet moeilijk over
Oh thanks!! Ik ga het proberen.
Dat doen ze niet meer.