Excited!!! Het ziet er echt leuk uit, een beetje gefocust op acteren/filmsterren, lijkt me echt leuk om een beroemde acteur/actrice te spelen
Jaaaaa eindelijk!!! Miste dit al sinds sims 1 superstar.
Zo blij
Heb ik ook altijd!
Heel mooi! Kun je die ergens downloaden via jouw account? (Als je die liever niet geeft snap ik t hoor.)
Nice! Ga vanavond even kijken want vind het een heel leuk huisje :D. Bouw zelf altijd schoenendozen
Ah wat een leuk huis! Wilde vandaag ook simsen maar is er niet meer van gekomen helaas
Oh nee sorry haha had al een tijdje niet gespeeld dus waren oude updates. Wat is DE update?
Ohhh ja! Wat is de nieuwe carriĆØre? Meestal ben ik wel op de hoogte haha oeps
Oh ja ik heb het even gegoogled, maar het trekt me niet zo eigenlijk. Ik vind het echt veel te veel moeite om sims in je omgeving make-overs te geven
Oh dan pas! In die uitbreiding heb ik wĆ©l zin hoop dat mān laptop het gaat trekken.
Op welke laptop of pc spelen jullie de sims? Mijne trekt het steeds slechter maar ik heb geen idee wat voor een ik zou moeten kopen.
Wow herinnert iemand zich hier dat er zoā 10-12 jaar terug een sims forum/site was (thesims.nl ofzo) en daar werd vanalles besproken over āhacksā/meubels enzo die je kon downloaden (modthesims!). Je had daar ook soort van dagboeken waar mensen verhalen over hun sims maakten met screenshots erbij haha. Beetje zoals de plogs van beautybloggers nu.
ohh, lijkt me inderdaad beste wennen op een xbox!
Ik had gisteren best veel gedaan⦠per ongeluk niet opgeslagen.
Ik speel voortaan trouwens altijd op korte leef want dat vind ik veel leuker.
Oh jaaa was dat helemaal vergeten! Deed dat verhalen schrijven zelf ook en snapte maar niet hoe andere mensen zulke mooie screenshots kregen terwijl mijne zo lelijk waren (speelde op lage kwaliteit anders trok mān pc het niet)
Nou ja eigenlijk is het toch ook juist heel creatief. Ik vind het altijd vervelend als mensen doen alsof computerspelletjes alleen maar dom zijn. Met de Sims kun je echt veel fantasie gebruiken, net als met een poppenhuis ofzo.
(Mijn opa en oma vonden het vroeger vreselijk als ik langer dan een half uur zat te simsen.)
Ik kan dus echt geen huizen bouwen in de sims 4. Misschien komt het omdat ik op Mac speel maar heb het idee dat veel functies gewoon niet werken zoals voorwerpen groter en kleiner maken en schilderijen hoger of lager hangen. Daken kan ik ook niks van.
Ik vind het zo leuk dat je selfies kunt maken met de telefoon (Sims 4) en die fotoās kunt ophangen aan de muur.
Ja! Ćberhaupt dat je fotoās kunt ophangen. Mijn huizen hangen altijd vol met schattige fotoās van de hond haha