Simstopic #1

Ik ben echt al de hele dag aan het spelen​:joy::heart_eyes::heart:

1 like

Ik kreeg Snowy escapes voor kerst :smiling_face_with_three_hearts: en heb zelf keuken accessoires gekocht want ik was toe aan een andere keukenstilo haha.

1 like

Ik heb net Snowy Escapes en Get Famous gekocht! Morgen lekker de hele dag spelen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wil misschien nog Cats & Dogs, maar vind 20 euro nog steeds best duur voor een huisdier waar je verder niks mee kan…

1 like

Ik heb ook Snowy Escapes gekocht, tot nu toe heel blij mee! Mooie gameplay

Zijn er packs waarvan je spijt hebt dat je ze hebt gekocht? Ik heb dat met Eco Living. Ik vind die buurtdingen waarop je moet stemmen irritant en de wereld vind ik ook totaal niet boeiend. Wel een paar mooie items.

5 likes

Ja die dingen aan Eco vind ik eerder irritant dan dat ik er plezier aan beleef. Terwijl ik echt naar deze uitbreiding uitkeek haha.

1 like

Ik heb cats & dogs en get together vooral gekocht voor de wereld (wel met korting) maar dat vond ik het eigenlijk niet waard. Vind de werelden wel mooi maar de gameplay en de items niet zo leuk.

1 like

Vind get famous een beetje een miskoop. Vind het hele beroemdheid-systeem irritant, de wereld is meh en ik gebruik de build&buy eigenlijk nooit.

1 like

Ik gebruik die clubs van Get together dus veel vaker dan ik had gedacht! Vind het handig voor vriendengroepen maar ook voor families. En ja de wereld van Cats & dogs vind ik ook top!

Vooral als je niet doorhebt dat er gestemd is op sharing is caring en je buren je huis leegroven…

3 likes

Heb dit bij Dine out, ben gestopt met deze te gebruiken, duurde een hele dag voor mijn sims bediend worden door een bug in mijn spel. Vond hem nochtans een van de leukste expansions :disappointed_relieved:

1 like

Ja Eco idd, ik vind het leuk om te spelen met een Tiny house-off the grid-selfmade persoon maar voordat je iets voor elkaar hebt hee, zijn er 3 generaties overleden inmiddels. Nog geen troep opgeruimd, rekeningen nog steeds hoog en je kunt meteen al niet meer op buurtplannen stemmen want dat zit vol?! Leuke wereld, gameplay valt me echt tegen

1 like

Je kan ook werken als dierenarts (erg leuk), Brindleton Bay is een prachtige buurt, CAS is mooi en de B&B items zijn ook super!

Ik vind Eco Living echt geen reet aan. Ook spijt van.

1 like

Snowy escape, eco, keukenaccessoires en kinderkamers :slightly_smiling_face:

1 like

ik speel sims dus echt heeeel erg met fases. een maand (?) geleden speelde ik weer, allemaal cc gedownload enzo en dan ineens radiostilte en speel ik weer heel lang niet
nu toch twijfel om iig in die sale snowy escape te kopen, ik kan die maar alvast hebben haha. vinden jullie die veel toevoegen?
ik heb city en seizoenen al
en twijfel tussen huisdieren en die snowy!

1 like

De wereld van snowy escape en de build & buy items vind ik heel erg mooi, die ga ik ook vaak gebruiken. Ik kan nog niet veel over de gameplay zeggen, want dat heb ik nog maar heel kort gedaan.

Ja ik zou het niet perse om het wintersporten doen eerlijk gezegd haha meer om de looks.

1 like

Haha nee begrijpelijk! Ik koop zelf de uitbreidingen ook voor meer build & buy items. Als je voor de looks gaat dan zou ik sowieso voor snowy escape gaan ipv huisdieren.

1 like

Ik speel nu de Rags to Riches challenge en dan is eco living ideaal want dan kan je dumpster diven. :grin: Vind dat echt een leuke en handige toevoeging!

5 likes