Simstopic #1

Oh dan verdwijnt mijn doel voor altijd? (Speel nu rags to riches voor mezelf dus dan ga ik wel even met een andere Sim spelen). Thanks!!

1 like

Ben zo benieuwd! Iemand al gespeeld?

Nee, je kunt je doel op elk moment veranderen!

1 like

Ik kwam er idd achter! Super.
Leuk, die uitdaging!

1 like

Ik vind het tot nu toe heel leuk! Ik zal vanavond een wat uitgebreidere review schrijven :slight_smile:

2 likes

Huh alle cc doet het toch gewoon, behalve de kapsels en ogen? :exploding_head:

Hahahah ook best komisch

Maargoed ik las op wat fora dat de makers van CC al contact hebben met de tech van The Sims en dat het dus snel gefixt gaat worden

Hahaha soort van stekker zat niet in t stopcontact dit

1 like

Had net een heel mooi huis gedownload van de gallery en opnieuw ingericht, heb ik niet opgeslagen :unamused:

Haha kut. Doen de meubels t wel?

Neeeeeeee, wat irritant!

Huh? Alsof alles wat in gebruik was, weg is ofzo?

Begrijp de uitdaging nog niet echt ?

Je moet de coƶrdinator bellen en dan iets van ā€˜uitdaging toewijzen’ of zoiets?
Hierna verander je je doel in de positiviteitsuitdaging en dan krijg je bij je doel een paar opdrachten.

Of had je dit al gedaan en bedoel je iets anders? :grimacing:

Ik kon idd mijn doel wijzigen maar wou beroemdheid houden. Dus niet gedaan. Wel cadeau gekregen maar wat nu verder ? De tijd loopt niet af ?

Je kunt daarna weer je doel terug wijzigen geloof ik of je gaat het doen met een andere Sim.

Maar @Krabsalade kan er nĆŗ wel wat aan doen toch? Gewoon dit in de opties inschakelen. Of ben ik nu zo traag van begrip en heb je dit al lang gedaan? Haha

Door jullie krijg ik ook weer zoveel zin om Sims 4 te spelen. Wil ook Word Beroemd kopen, maar ik heb Seizoenen wel geĆÆnstalleerd maar letterlijk nog niet ƩƩn keer Sims gespeeld sinds installatie…

maar niet iedereen heeft de uitbreiding met appartementen, dus wel logisch dat de makers dat niet gedaan hebben.

Ben wel heel benieuwd naar jullie spelervaring tot hiertoe. Wat vinden jullie van de nieuwe uitbreiding? Is ie de moeite?

Ik ga Get Famous volgende week pas kopen, mijn vriend gaat een week op vakantie dus dat worden heel wat nachtelijke uurtjes op de pc :yum: