Simstopic #1

Snowy escape, eco, keukenaccessoires en kinderkamers :slightly_smiling_face:

1 like

ik speel sims dus echt heeeel erg met fases. een maand (?) geleden speelde ik weer, allemaal cc gedownload enzo en dan ineens radiostilte en speel ik weer heel lang niet
nu toch twijfel om iig in die sale snowy escape te kopen, ik kan die maar alvast hebben haha. vinden jullie die veel toevoegen?
ik heb city en seizoenen al
en twijfel tussen huisdieren en die snowy!

1 like

De wereld van snowy escape en de build & buy items vind ik heel erg mooi, die ga ik ook vaak gebruiken. Ik kan nog niet veel over de gameplay zeggen, want dat heb ik nog maar heel kort gedaan.

Ja ik zou het niet perse om het wintersporten doen eerlijk gezegd haha meer om de looks.

1 like

Haha nee begrijpelijk! Ik koop zelf de uitbreidingen ook voor meer build & buy items. Als je voor de looks gaat dan zou ik sowieso voor snowy escape gaan ipv huisdieren.

1 like

Ik speel nu de Rags to Riches challenge en dan is eco living ideaal want dan kan je dumpster diven. :grin: Vind dat echt een leuke en handige toevoeging!

5 likes

Ik haaaat dat zo. Is me ook twee keer gebeurd en dat ik niet meteen de link legde. Speelde ook nog zonder cheats dus extra kut dat gewoon t aanrecht werd gejat.

2 likes

My first pet stuff :joy:

Oh en Moschino stuff
De uitbreidingen vind ik geen zonde of zo

1 like

ik heb weleens eerder over haar youtube gepost hier, maar dit is haar tumblr daar kun je de reposts vinden van haar cc (maxis matc)

2 likes

maxis match kapsels @Dotje

1 like

Oo super mooie! Dank je wel!

Heb inderdaad bijna alles van elliandra gedownload haha. Zo fijn dat alles meer matched met het spel.

1 like

Welke cc gebruiken jullie het meest in je sims game?

  • Maxis match
  • Alpha cc

0 stemmers

Geen. Cc is zo lelijk in de game. Erger me er dood aan :sweat_smile:

7 likes

Ik gebruik alleen cc die er een beetje ‘sims-achtig’ uitziet. Wat je soms voorbij ziet komen ziet er zo echt uit, dat vind ik niet mooi in de game.

3 likes

Neeeee! Maxis Match is zo gaaf! Vooral van ClumsyAlien en Greenllamas.

1 like

Weten jullie waar leuke video’s/tutorials te vinden zijn waarin mooie huizen worden gebouwd en die makkelijk te volgen zijn om na te bouwen? Veel speed builds gaan echt veel te… speed voor mij om een beetje te kunnen volgen.

1 like

Heb je weleens geprobeerd de afspeelsnelheid van de video langzamer te zetten? Misschien helpt dat ook al iets!

1 like

Ik heb net bijna al mn CC verwijderd, alleen nog haar en eetkamer gehouden. En ook bijna al mn mods, alleen die van preschool enzo gehouden.
En ik heb snowy escape gedownload, nu heb ik weer alle expansion packs.
Toch weer zin om te gaan bouwen en spelen!
Ik deed de berry legacy challenge maar eigk vond ik alle eigenschappen die mn sims hadden kut haha, dus daar ga ik lekker mee stoppen.

Leuk!! Ben echt heel benieuwd baar snowy escapes.

Heb je het idee dat het spel nu ook sneller is zonder alle cc?

Ja absoluut! Het was al sneller met een hoop mods minder, maar dit is echt een verademing. Ik moest vooral in de sociale keuzemenu’s echt lang wachten soms.