Simstopic #1

Volgens mij zijn er ook toetscombinaties. Al vind ik zonder muis spelen sowieso irritant.

Ik kan echt niet wachten tot m’n nieuwe laptop binnenkomt. Ik ga denk ik even een schermopname maken van m’n Mac en de Sims en dan op m’n nieuwe laptop ook, om dat te vergelijken :grimacing:.

1 like

Gisteren weer even gespeeld tot best laat… Oepsie haha.
Maar ik heb ook seizoenen gekocht, naast get famous.
En ik zie dus dat echt al m’n stedelingen overleden of oud zijn. Op zich prima, maar er komen niet echt nieuwe mensen in huizen wonen? En vind het superveel werk om er nieuwe random gezinnen in te plaatsen. Want dan hadden ze bv niet genoeg simoleons, en dan moest ik ze eerst verhuizen naar een lege kavel, dan cheats en dan weer verhuizen. Vond het een beetje teveel werk. Hoe doen jullie dit? Vind het wel leuk als het een beetje realistisch is en dus dat sims verouderen.

Ik vind Huisdieren ook vrij weinig aan eerlijk gezegd. De interacties met de dieren vind ik nogal tegenvallen. Helemaal omdat er niet vanuit het diertje gespeeld worden.
Het enige wat wel oke is, is het bouwen van een eigen dierenkliniek. Maar dat heb ik niet lang volgehouden. Zijn er hier die een succesvolle dierenkliniek hebben gemaakt?

1 like

Vind het altijd zo irritant dat die huisdieren weg lopen waardoor mijn sims verdrietig raken… Vooral als je dan een melding krijgt en die desbetreffende kat eerst even zijn dutje afmaakt en daarna pas weg wandelt :roll_eyes:

2 likes

Ga 't zo even proberen. Heb je dan niet het probleem dat iedereen te weinig geld heeft?

Omg… Ik dacht leuk schoppen tegen een kabouter. Nu achtervolgen ze me en gaat alles kapot!!

12 likes

Ik draai de camera met < en > op mijn laptop! (Of punt en komma haha.)

Wat zijn nu een beetje de verhalen bij de families waarmee jullie spelen?

Hoe voltooi ik die positiviteitsuitdaging? Ik ben zo ver dat die chick langskomt met het pakket, maar dan?

1 like

Haha Brant is toch getrouwd met Brand oid? Of heb je ze laten scheiden?

@meghan @wompie

Ik ga kijken!! Thanks voor jullie reacties. Met pijltjes of punt/komma werkt niet bij mij, dan ga ik naar rechts of links, maar zie ik alles nog steeds van voren.

Wat vreemd? Ik lees net dat je via menu>spelopties> gamecamera het vinkje kan zetten op Sims 3. Lukt het dan met de < > toetsen?

Willen er mensen eens foto’s plaatsen van hun mooiste Sims of huizen/interieurs/families etc? Vind dat zo leuk om te zien en voor inspiratie!

(Mijne zijn altijd lelijk haha)

1 like

Mooi! Waar heb je het gele bed vandaan?

Ik vind word beroemd echt leuk! Vooral de gameplay want alle meubels/kleding/haar etc zijn echt niet zo boeiend, zijn er ook helemaal niet zo veel dat vind ik wel jammer

:heart: kerstboom en de keuken :heart_eyes:

1 like

Kan er geen enkele credits voor nemen gezien ik het gehele huis gedownload heb maar bij deze!

20 likes

OMG, niet normaal dit

1 like

Noujaaaaaaaaa, ik had helemaal 2 beroemde Sims samen laten komen. Huwelijken zijn gestrand, alles. Na een tijdje waren ze mijn inziens klaar voor een echt huis en een baby. Maar toen kwam die baby, hartstikke leuk. Sterft die moeder na 1 dag…van het lachen!!!€@&&€& haha, wtf ik kon niets meer doen bij de reaper grrrr. Nog nooit meegemaakt haha

13 likes

@Taken waar heb je die gedownload? Zie er heel veel mooie spullen in :smiley:

Ik heb een tijd terug een paar screenshots gemaakt van een appartement, speel ik hier nu niet meer zoveel mee, maar vind hem nog steeds wel mooi. Wel een beetje saai nog, zou nu nog iets meer decoratie doen denk ik.

7 likes

Wauwww jullie hebben echt mooie meubels!
Is dat CC? Ik gebruik dat nooit. Ooit gedaan en toen werd alles sloom, liep iedereen kaal en naakt rond😂. Was toen met sims 3.
Ik zie bv best veel mooie huizen in de galerij, alleen als ik dat download heb ik de helft van de meubels niet in bezit. Omdat ik niet alle uitbreidingen heb. Je kan bv wel filteren op games die je zelf hebt. Maar dan nog krijg je huizen te zien met alle uitbreidingen ipv die alleen ik heb. Echt irritant :p.