Simstopic #1

Leuk! Domme vraag maar heb je daar een mod of zo voor nodig?

Ahhhh ik ben sinds kort begonnen met een winkel waarin ik bloemstukken verkoop en ik vind het weer echt leuk. Na een Sims-dip helpt het mij altijd om iets nieuws te proberen. Volgende keer wordt het een restaurant denk ik

Heb een keertje de eigenschappen van een ā€œaangetrouwdeā€ sim niet veranderd. Het is een snob dus nu heeft ze allemaal rijke vrienden en houdt ze feestjes waarbij ze allemaal zelfgemaakte boeketten op tafels zet. Vind het zo leuk om een keertje fancy sims te hebben :blush:

2 likes

Heb net deze 2 sims gemaakt, ik ben blij met ze

16 likes

Waar is die oranje trui van?

ik merk wel dat ik echt weer snel verslaafd wordt aan de sims hoor, haha. gister had ik best een tijdje gespeeld en vannacht heb ik er over gedroomd, niet best :joy: ga toch nu nog maar weer een uurtje spelen, vind het ook wel leuk en heb verder toch weinig te doen

3 likes

Fotooo! (Ofja, printscreen dan haha)

1 like

Goede vraag, ik zou het eigenlijk echt niet weten :sweat_smile:

Het is nu nog een krot omdat ik met 0 begonnen ben haha :sweat_smile:

1 like

Weet iemand toevallig waar ik de sims 4 voor tien euro kon kopen😊? Ben vergeten in welk topic het stond.

Ik zie op tumblr en instagram allemaal van die sims met super mooie gezichten. Hebben jullie nog tips om dit zelf voor elkaar te krijgen?

1 like

Was @Bunnyslippers volgens mij.

2 likes

Op de site van EA! https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/pc

2 likes

Seasons en Get Famous zijn aan het downloaden atm :biggrin:

7 likes

seizoenen is echt leuk! leuke extra dingen en veel nieuwe outfits haha

Ja ik kijk er ook zo naar uit! Ik twijfelde heel erg over die, maar de filmpjes van SimSupply hebben me overgehaald haha. Maakt het spel ook net wat realistischer denk ik

Heb je veel CC? Ik heb dit ook een tijdje gehad en dat kwam door een foute CC. Heb toen alle CC uit de map gehaald en per deel getest welke het was en die toen verwijderd, daarna deed ā€˜ie het weer! Hopelijk kun jij het snel weer spelen

Ik speelde altijd met een illegale versie op onze laptop omdat dat prima werkte en ik de spellen aan de dure kant vond. Nu neemt mijn zusje die laptop mee voor een half jaar en besloot ik maar de versie van een tientje (met 30% extra korting, dus nu €6,99) te kopen voor mijn Macbook. Speelde alleen met veel uitbreidingen en die moet ik nu dan missen. Daarnaast weet ik ook niet hoe 'ie op mijn laptop gaat draaien, zeker niet met meerdere uitbreidingen. Heeft iemand daar ervaring mee? Het is een Air uit 2014 met 4gb RAM. Met die 30% scheelt het namelijk flink. Honden en Katten vind ik sowieso leuk, Aan het Werk, Stedelijk Leven, Uit Eten en Wasgoed Accessoires zijn een leuke toevoeging maar weet niet of ik dat echt mis, Word Beroemd en Jaargetijden lijken me dan wel heel leuk, maar die ken ik nog niet. Wil geen uitbreidingen kopen en er dan achterkomen dat m’n laptop het niet trekt :geek:.

Ah bedankt voor je snelle reactie! Daar was ik inderdaad al bang voor. Las wel dat iemand hier op het forum het spel op een externe schijf had geinstalleerd, dus dat doe ik nu ook. Hopelijk scheelt dat iets. Kan Premiere + AfterEffects al lastig samen laten draaien namelijk :joy:. Onze andere laptop is er perfect voor, maarja die ben ik een paar maand kwijt.

Edit: het werkt top! Heb net een bundel met Honden & Katten, Uit Eten en Wasaccessoires gekocht Ć” €35. En los nog Jaargetijden Ć” €28. Net even gespeeld en ging perfect! Ik ben bliiiiiij.

2 likes

Ik heb ook The Sims 4 gekocht! Speelde vroeger altijd The Sims 2 en dat vond ik super leuk. M’n pc kon het alleen niet zo goed meer aan en toen ben ik ermee gestopt. Nu net een nieuwe PC, dus ik ben benieuwd of 't weer zo gaat bevallen als vroeger :slight_smile:

4 likes