Simstopic #1

Seizoenen, honden en katten is leuk maar ik merk dat ik mijn huisdieren op ten duur wel verwaarloos als ik het drukker krijg met peuters oid. Ligt er een beetje aan hoe je sims speelt denk ik! Vind de feestdagen en het weer een hele leuke toevoeging aan de game. De scouting is ook leuk omdat je wat meer met kinderen kan doen.

2 likes

Seizoenen, absoluut!

1 like

Ik wil eigenlijk ook een uitbereiding kopen, maar heb ze allemaal behalve get together. Die trekt mij alleen niet echt dus zat te twijfelen tussen Jungle avonturen of In de natuur. Welke is leuker?

• Jungle avonturen
  • In de natuur

0 stemmers

@Quinoa @Bubbles thank you!

Ben echt blij met mijn huis! Heb wel een plaatje opgezocht op printrest en die dan nagebouwd. Vind alleen het inrichten nog wel moeilijk, vind het huis te groot en weet dan echt niet wat ik moet neerzetten.

Edit: en het is winter dus de tuin is niet zo mooi helaas.

27 likes

Ziet er mooi uit! Heb je dit met of zonder cc gebouwd?

1 like

Gisteren heb ik de hele dag gesimst en nu ben ik bezig met een sim die beroemd aan het worden is. Ik vind het ook leuk dat je mee kan gaan naar haar werk.
Hoe zie je trouwens dat ze dikker wordt? Zie je dat gewoon aan de sim of staat er ergens zo’n balkje waar je ziet hoe dun of dik ze zijn?

1 like

De buitenkant is helemaal zonder cc! Heb wel best veel uitbreidingen maar met het basispakket zou het ook moeten lukken!

1 like

Mooi! Staat het op de gallery? :heart_eyes:

1 like

Ooh ik heb daar nog nooit iets opgezet, ook geen idee hoe dat moet eigenlijk. Ik ben nu niet meer thuis maar zal morgen even kijken hoe het moet!

1 like

Kan iemand mij helpen met de Sims 4 tray importer? Hij laat helemaal niks zien en met googelen kom ik niet veel verder. Kan ook amper ergens op klikken

Duurt het bij andere ook heel lang om van de ene ster naar de volgende te komen bij Get Famous? Voor m’n gevoel ben ik al dagen bezig, en schiet het niet echt op…

1 like

Ik snap niet hoe ik zo’n bakstenen fundering kan doen, dus met zo’n veranda. IK SNAP HET NIEEEET

Ik ook niet! Heb zelfs YouTube video’s opgezocht hierover maar alsnog lukte me het niet :cry:

(en @syntagma) Dan moet je op een kamer klikken, als het goed is zie je dan een schuifje die je omhoog en omlaag kan schuiven. Neem aan dat je dat bedoelt?

2 likes

Dit is met de update ook veranderd. Je moey een muur bouwen en dan op die muur klikken en dan zie je van die pijltjes enzo, en die moet je omhoog slepen! En dan krijg je een fundering en die kun je dan een kleurtje geven onder het bouwkopje funderingen. Hoop dat ik het een beeeetje duidelijk heb uitgelegd haha

2 likes

Deze pijltjes?

Samenvatting

2 likes

Ja als je nu dat pijltje omhoog een stukje naar boven trekt krijg je de fundering
En wat @Rozevarken al zei, via funderingen bouwen kun je 'm dan de juiste kleur/afwerking geven.

2 likes

Okay, thanks! Ik ga het morgen proberen :slight_smile:

1 like

Ik vind get togheter juist het leukst na city living. De rest laat me een beetje koud.