Hello! Even nog een algemeen vraagje. Ik heb vanaf het begin de nodige problemen met het openen van de gallery. Na lang zoeken en vanalles uitproberen (mappen verplaatsen, firewall, etc.) kwam ik erachter dat het aan OneDrive lag dat automatisch bleef synchroniseren.
Ik heb OneDrive toen tijdelijk uitgezet en direct daarna werkte de gallery wel. Dus ik helemaal blij allemaal mooie huisjes en celebs gedownload afgelopen vrijdag… Gisteravond wil ik nog even gaan Simsen… opnieuw geen gallery. Ook niet na uitzetten van OneDrive. Uiteindelijk heb ik OneDrive helemaal gedeïnstalleerd omdat ik het idee dat het toch daar aan moest liggen. Maar ook nu dat niet meer op mijn computer staat, krijg ik alleen maar mooie rode kruisjes. 
Dit is zo frusterend! Ben denk ik vanaf het begin dat ik dit spel heb al twee volle dagen tijd kwijt aan dit ‘gedoe’, en nu dus weer terug bij af. Firewall net nog weer even gecheckt en tijdelijk uitgezet; maakt geen verschil. Alle instellingen staan verder goed. Snap er niks van. Als het nou nooit had gewerkt, maar hij deed het gisteren - zo kort als het geduurd heeft - prima. 
Iemand die dit herkent en/of weet waar het nog meer aan kan liggen?
- Edit: Oké, WTF, na mijn modem een aantal keer aan en uitzetten en wat met wifi kloten doet hij het nu ineens weer wél. Kennelijk een of ander verbindingsprobleem, raar, want verder werkte alles! Tips om dit te voorkomen nog steeds welkom. ^^