Misschien tip voor de challenge mensen: kinderen kunnen vissen, en dat verdient meestal wel aardig. Peuters kunnen ook tekenen maar ik geloof dat je daar per tekening 2 of 5 simdollar voor krijgt. Dus dat schiet niet zo op.
Je kunt daar zo’n bedlampje voor kopen!
Ik moet altijd echt heel erg lachen om de teksten die je bij de screenshots zet.
Engelbert lol
@vlokken ah dankje haha!!
@Maestoso wow jouw huis is zooo groot, ik ben jaloers.
de laatste update waren we samen met Kevin Smeets geloof ik
evelyn had echter niet echt tijd om hem te versieren want ze had het te druk met haar kind in bad stoppen
Kevin besluit dan ook maar te gaan
Elijah en Noah samen!!
Evelyn besluit om wat nieuwe potentiële slachtoffers te ontmoeten en waar doe je dat beter dan in de sportschool? ze praat hier nog met deze jongen maar al snel heeft ze don lothario op het oog
don is zelf godzijdank ook niet de moeilijkste en de eerste kus volgt al snel
aleyna en Noah/elijah doen ff aan bonding
Evelyn weet ergens nog de tijd te vinden om dit prachtige schilderij te maken!! mijn geld raakt steeds meer op (ik had op dit moment geloof ik nog maar 17 simoleons lol) maar gelukkig bracht dit meesterwerk veel op
dit zijn aleyna en hermes na een dag school (same)
Evelyn heeft don uitgenodigd en ze begeven zich gelijk naar het bed!!!
en hoera Evelyn is weer zwanger!! noah/elijah is even aan het toiletteren
alsof het nog niet druk genoeg in dit huishouden is komt Travis Scott ook nog eens langs
Evelyn gaat rustig door met nog wat geld binnenhalen nu ze nog tijd heeft voordat haar nieuwe kroost wordt geboren
is haar water gebroken? nee ze heeft gewoon in haar broek geplast. of nouja op de grond

het duurt echter niet lang voordat de nieuwe baby er is!! en het is wederom een tweeling!!! het zijn twee meisjes (jeej) en ze heten Demeter en Aphrodite. aleyna ontfermt zich er meteen over terwijl Evelyn aan komt sjokken na de bevalling
noah/elijah heeft eindelijk alle vaardigheden op 3 dus tijd om oudere te worden!!
en ook voor elijah/noah is het zo ver!!
nu ze allebei kind zijn lijken ze nogsteeds op elkaar maar er is een duidelijk verschil: Elijah heeft zwarte wenkbrauwen. of Noah. dat zien jullie morgen denk ik.
7 down 93 to go!!
ik geniet hier zo van. echt een soort mini serie. zit met smart te wachten op de volgende episode haha
Nouja wtf don!! Hij is heel ijdel in mijn hoofd dus ik heb hem veel complimenten gegeven en toen werd hij in een klap flirterig
Oke hier speel ik momenteel mee haha.
Dit is Sophie Tawny, kleindochter van wereldwijde superster Arlet, dochter van wereldwijde superster Marnix. Ze heeft zelf geen ambitie om een beroemde actrice te worden. Aangezien ze zichzelf zo hilarisch vindt, wil ze een komiek worden. Verder is ze een echte crazy cat lady.
Dit is Willa Robinson. Zij wist niet goed wat ze voor een carrière wilde. Aangezien ze wat schrijftalent van haar moeder Rachel heeft overgenomen en van mode houdt, heeft ze besloten om aan de stijlinfluencer carrière te beginnen.
De meiden zijn van kinds af aan beste vriendinnen en besloten daarom om samen te gaan wonen in San Myshuno. (Mede mogelijk gemaakt door de rijke ouders van Willa en custom content). Tetsu was Willa’s eerste liefde en als echte romanticus dacht Willa dat deze liefde voor altijd zou zijn. Maar helaas, Willa werd jong volwassene en Tetsu was nog een miezerig tienertje, dus de twee groeiden uit elkaar. Maar ja, wie weet wat de toekomst brengt.
Met een crazy cat lady als huisgenoot kan een kat natuurlijk niet ontbreken. Dit is Spotty, dit zwervertje kwam aangewandeld tijdens een girl’s night out in de Zouten Poten saloon en het was liefde op het eerste gezicht voor Sophie. Het scheelt dat Willa is opgegroeid tussen 5 naakt katten.
Wie had dat verwacht! Dat er op een random moment twee knappe vrienden, rechtstreeks vanuit de galerie, het buur-appartement zouden gaan bewonen. Liefde op het eerste gezicht voor beide meiden (alweer).
Oh jongens, laten we hopen dat Lyle echt de liefde van Sophie’s leven is, want binnenkort zal er een kleine Sophie/Lyle rondhuppelen in San Myshuno!
(Ik lach mezelf een beetje uit om alle details die ik hieromheen verzin hahaha)
Heel leuk die verhaaltjes erom heen!
Ik geniet het heel erg van jullie verhalen! Zal zo ook even wat van mijn huidige verhaal screenshotten!
Bij mij gaat het ook in fases, dan speel ik een paar weken veel en dan weer een tijdje niet.
Ik vind huizen bouwen leuk, vooral huizen die ik in real life ken (oud studentenhuis, huis van mijn ouders etc.). Of nabouwen van een foto of wat ik op straat tegen kom.En daarnaast maak ik vaak Sims van mensen die ik echt ken, ik weet niet of ik de enige ben die dit doet?
Ik heb net een drugs mod gedownload en gister een geweld en prostitutie mod gedownload, dus ik ga ff wat Maury/Dr. Phill verhaallijnen maken.
@Zemraluani omg ik wil dit heel graag zien
@Geo mooi appartement!! en spotty is cute <3
hier is de update van vandaag
Aphrodite en Demeter zijn maar even verplaatst naar de slaapkamer en op de achtergrond liggen Noah en Elijah te slapen
ik heb alle dode planten weggehaald en nu druiven geplant en dat gaat gelukkig een beetje goed, chill want nu heb ik weer wat inkomsten (zit nu ongeveer op 2900 simoleons yay!!)
artemis staat een 10 op school dus ze mag verouderen
erg handig dat ze een tiener is want nu kan ze voor Aphrodite en Demeter zorgen
ik realiseer mij dat dit ietwat mythologisch incorrect is maar je kan niet alles hebben
hier is artemis te zien in haar dagelijkse outfit. aleyna en hermes? Noah? Elijah? zijn hier hun huiswerk aan het doen, ik hoop dat zij ook zo snel mogelijk tieners worden
hier is geloof ik hermes zich creatief aan het uiten
overdag kan iedereen naar school en heb ik (nouja Evelyn) gelukkig alleen de zorg over de 2 baby’s, dus er is nog wat tijd om wat schilderijen te maken. Evelyn is inmiddels wat voller maarja wat wil je na 7 kinderen
Aphrodite en Demeter zijn peuters!! ze zijn ook allebei blond
dit is de huidige status van de slaapkamer
na school moet iedereen even bijslapen
ik heb ze allebei even ander haar gegeven, dit is aphrodite
en dit is Demeter (maar die heb na deze screenshot blijkbaar weer ander haar gegeven)
de tv is stuk en Demeter heeft het naar haar zin in de wc
Aphrodite en demeter <3 hmm tosti’s
Hahahahhaha ik ga stuk
Knappe dokter wel, bij mij zijn de dokters altijd oude vrouwen of geesten.
Jullie hebben me geïnspireerd. Ik ben gisteren met de 100 baby’s challenge begonnen en het is echt vermakelijk haha.
Mij ook! Ga vanavond spelen en zal screenshotjes posten
Leuk! Ben benieuwd!
Mijn sim is nu trouwens zwanger van Travis Scott, maar ik wil echt baby’s van Brant en Brent.
Uit welke pack komt Brent/Brant/hotboy? Ik heb echt steeds geen idee over wie jullie het hebben.