Ik ga ook maar m’n verhaallijn posten op deze vrijdagavond.
Dit zijn Leana (blond haar) en Victoria (zwart haar). Twee zussen. De één een waar engeltje. De ander tja… het bengeltje. Net nieuw aangekomen in de stad Newcrest. Victoria is de assertieve van de twee. Aangezien ze geen geld op zak hebben stelt Victoria voor twee rijke mannen aan de haak te slaan. Leana klinkt wat zweverig: “Het moet wel ware liefde zijn…!” Victoria rolt met haar ogen.
Zo gezegd zo gedaan. Toevallig zijn er net 3 knappe boers in Newcrest komen wonen met de trustfund van mammie en pappie. James, John en Jack Wutherington. James is een businessman, houdt van simoleons. John is niet zo slim, maar wel heel fit. Hoopt op een topcarriere in de sport. En Jack, een echte musicus die houdt van de vrouwtjes.
Victoria paradeert een paar keer op haar hakjes voor James en niet veel later besluiten ze te trouwen ze op een prachtig, romantische plek in het groenste park van Newcrest. “Echte ware liefde”, aldus James…
Voor het altaar James en Victoria. Rechts Jack en John. Links Leana en papa mama Wutherington.
John kijkt vanuit zijn ooghoeken naar Leana. “Hmm, die zus ziet er ook wel lekker uit he…” grapt Jack naar John. John geeft een knipoog. Leana gniffelt.
En jahoor, niet veel later heeft Leana ook haar man gevonden. “Dit is wel meant to be hoor!” zegt Leana. Victoria rolt opnieuw met haar ogen.
De familie geeft felicitaties aan de pas getrouwde zussen. Papa Wutherington links vind het allemaal wel heel snel gaan en kijkt wat ongerust…
Selfie! We did it! De zussen zijn happy.
“Check die knoetert van een ring die James voor mij heeft gekocht!” Jubelt Victoria. En dit huis is niet normaal! Gilt Leana.
Ze verhuizen met z’n 2en in het mooie huis van de broers. Tja nu moet ik wel mijn toekomst veilig stellen denkt Victoria. Hup in bed ermee.
En jahoor het is gelijk raak. Victoria is zwanger van James.
"Schat, ik moet je wat vertellen… " zegt James tegen Victoria, die inmiddels hoogzwanger is. “Wat is er lieverd?” zegt Victoria met haar liefste smile.
Pap en mam belde en ze hebben wat problemen met de bank, ik ben bang dat…
ik wil het niet zo zeggen maar…
we zijn failliet.
Holy fuck, denkt victoria.
-Wordt vervolgd-