Ik snapte echt niks van de urbz.
Ik deed deze:
Ik snapte echt niks van de urbz.
Ik deed deze:
Zodra ik weer in NL ben, ga ik echt mijn ps2 ophalen bij m’n pa en thuis sims urbz weer spelen
Waar heb je hem besteld, ik wil het ook weer spelen haha
Jaaaa, squeegee clean! Veel speelplezier alvast
Hmm lijkt post-apocalyptisch, wat cool is. Maar lijkt alsof het een soort plot is waar je vrij snel mee uitgespeeld bent (zoals Jungle Adventures). Twijfel nog over deze.
Hier! Ze hebben hem ook voor andere consoles en ze hebben ook veel andere spellen. Het is een soort tweedehands winkel, geloof ik.
Ik had het opgezocht en blijkbaar zat in Sims 1, Sims 2 en Sims 3 een militaire carrière. Helemaal niet nieuw dus oeps
Oooh ik vond Strangetown echt geweldig in de Sims 2! Ik vind het ook af en toe wel leuk om zo’n verhaallijn te spelen, net als bij Medieval. Ik hoop alleen niet dat je dit maar 1 keer kan spelen, maar ik dacht iets te lezen over dat er meerdere rollen zijn die je kan aannemen? Ben in ieder geval heel benieuwd!
Wow, long time no see hahaha! Ik vond het echt niks aan (maar snapte dan ook niks van de gameplay of iets )
Het is een stad en geen vakantieplek.
Ben echt zo benieuwd naar deze gamepack!
Ziet er niet extreem groot uit…
Ik ben bezig met die 100 baby challenge maar ik heb per ongeluk gecheat. Ik dacht ik laat mijn matriarch trouwen met father winter (daar was ze al zwanger van) want die zal wel lekker rijk zijn. Nu is hij ingetrokken (met idd, zijn geld ) en heb ik hem opgesloten in een klein hokje zonder deuren en wacht ik tot ie dood is. Alleen nu lees ik net dat matriarchs niet mogen trouwen zolang ze vruchtbaar zijn. Shit.
Ik speel wel lekker verder haha. Op weg naar de vijfde baby.
Is Get Famous het waard om de volle pond voor te betalen?
Ik vind zelf van niet, heb hem sowieso met korting gekocht. Ik heb een paar keer die acteercarrière gespeeld, maar ja ik laat niet alle Sims de acteercarrière doen. Verder is de nieuwe stad ook niet echt groot, dus daar speel ik ook niet heel veel in. Het is een beetje meh…
Ik ga ook mee met wachten op korting! Het is een vrij kleine wereld en ik merk dat ik na het spelen met een generatie beroemdheden een beetje gek word van de fans en paparazzi waardoor ik de uitbreiding weer opzij zet.
Sowieso zijn die packs vaak in de aanbieding, dus ik zou echt wachten.
Bedankt iedereen! Ik zat namelijk echt heel erg te twijfelen. Ik houd Origin voorlopig in de gaten
Euhm ik weet niet eigenlijk? Ik speel wel via origin btw misschien dat dat verschil maakt
Ik vind de gamepacks en accessoirepakketen eigenlijk leuker dan de uitbreidingen. Uitgezonderd stedelijk leven.